כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

שבת לוהטת: גל שריפות בירושלים

גל של שריפות פרץ בשבת בירושלים והכבאים התרוצצו ממקום למקום • באחת השריפות נפגע אדם באורח קל • נזק כבד לרכוש

צילום: כבאות ירושלים
צילום: כבאות ירושלים

גל של שריפות בירושלים במהלך השבת.

לאחר כניסת השבת בשעה 19:00 לערך, התקבלה קריאה במוקד המבצעים בירושלים על שריפה בחנות ברחוב בצלאל. למקום הוזנקו 3 צוותי כיבוי ומנוף שאיתרו את השריפה בחנות במקום, הצוותים השתלטו במהירות על מוקד הבעירה ומנעו את התפשטות האש למבנים צמודים וכן מנעו נזק כבד לכל המבנה. לא דווח על נפגעים באירוע.

חצי שעה מאוחר יותר, בשעה 19:30 התקבלה קריאה נוספת על שריפה בדירה ברחוב מבוא ליבנה בשכונת רמת אשכול. למקום הוקפצו 4 צוותי כיבוי ומנוף גבהים. הצוותים שהגיעו למקום ראו כי דירה בקומה השנייה בבניין בוערת כליל ועשן כבד וסמיך אופף את כל הבניין. לוחמי האש פרצו לדירה הנעולה באמצעות כלים הידראוליים והחלו מיד בכיבוי השריפה. לא דווח על נפגעים באירוע.

בשעה 20:05 התקבלה קריאה נוספת על שריפת דירה ברחוב גרוסברג בשכונת גוש 80. למקום הוזנקו צוותים נוספים, ולאחר סריקה התברר כי מדובר בשריפה בגג המבנה ככל הנראה בשל גנרטור שפעל במקום. לא דווח על נפגעים באירוע.

למחרת, בצהרי שבת בשעה 13:00 התקבלה קריאה על שריפה בדירה ברחוב שמואל הנביא. 3 צוותים ומנוף הוזנקו למקום, כשהגיעו הצוותים למקום הבחינו בשריפה באחד מהחדרים בדירה, לוחמי האש פעלו במהירות לכיבוי השריפה פינוי העשן מהמבנה, ומניעת התפשטות השריפה לשאר הדירה והבניין. מהמקום פונה ע"י כוחות מד"א בעל הדירה במצב קל לבית החולים שערי צדק בעקבות שאיפת עשן.
שריפה ירושלים דירה דליקה כבאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד