י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"לבלרים אנרכיסטים בעלי מידות רעות"

מכתב המתפרסם בשמו של הרב אברהם פינזל, מנהל ת"ת 'חכמת שלמה', מוחה על פרסום כתבה ב'הפלס' - בניגוד לסיכום מוקדם

פוגעים בכבודו? הגר"ש אויערבאך. צלם: יוסי רוזנבוים
פוגעים בכבודו? הגר"ש אויערבאך. צלם: יוסי רוזנבוים



מכתב שהתפרסם היום (א) בשמו של הרב אברהם פינזל, מנהל ת"ת חכמת שלמה, מבהיר כי הכתבה שפורסמה בעיתון הפלס על מסיבת הסידור בתלמוד התורה - הופיעה בניגוד לרצונו ובניגוד לסיכומים קודמים איתו.

"פרסום הכתבה על מסיבת הסידור בעיתון שאינני רוצה לכתוב את שמו על בלאנק רשמי של הת"ת", כותב הרב פינזל הידוע בסגנונו המליצי, "(מתחיל באות פ' ומסתיים בס') נעשה נגד בקשות דרישות וסיכומים מפורשים שכתבה מסוג זה לא תתפרסם. לא אמור היה להיות קשה לעמוד בסיכום שכזה היות שמלבד שאיני רוצה כתבות בעיתון זה במיוחד, מבחינה אידיאולוגית כתבות על ת"ת 'חכמת שלמה' אינן מתפרסמות באופן מכוון ועקרוני בעיתונים כלל".

"פרסום הכתבה והאופן בו היא נכתבה עם תיאורים וכו' נועד להתריס להרגיז ולהביך והפרט מעיד על הכלל ומוכיח שוב את כל מה שידוע לכל בר דעת, שעסקני ולבלרי אותו עיתון שכביכול הם הם שומרי ההשקפה הנכונה והטהורה ועומדים על משמר היהדות, אינם אלא אנרכיסטים בעלי מידות רעות חסרי אחריות ופועלים לפי הנאות מדומות של הרגע ללא שום אחריות ומחשבה על הצעד אחד קדימה ועל השלכוות מעשיהם, כמו כן ברור שכבודו של מרן הגר"ש אויערבך שליט"א מעניין אותם כקליפת השום, והם מסוג האנשים שלא ניתן ללכת לקראתם כי אם תושיט להם יד הם ינשכו אותה ולא שייך לסכם עמם כלום כי לסיכומים אין ערך ובאשר לטענה שהכתבה נכנסה שם בטעות מי יודע מה עוד נכנס שם בטעות".

"ואוסיף עוד באשר למה ששאלת: ת"ת חכמת שלמה ככלל, ואני באופן אישי בפרט, נהנים מאורו וחוסים בצילו של האי חכימא דיהודאי הישיש הקדוש רשכבה"ג מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן שליט"א מזה כ20 שנה מאז הוקם הת"ת, ועל כך שאיני זז בכל מהלך בחיי האישיים והציבוריים ללא ברכתו והוראתו והדרכותיו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א מיותר להרחיב את הדיבור, הדברים ידועים לכל".

'בחדרי חרדים' פנה אל הרב פינזל בכדי לבדוק האם המכתב אכן נכתב על ידו. "המכתב הזה לא חתום על ידי והוא לא רלוונטי. הוא לא נכון ולא רלוונטי. אכן, היה פרסום בעיתון הפלס בניגוד לרצוני - אך המכתב שנכתב אינו רלוונטי כיון שהוא לא חתום על ידי".

תגובת עיתון 'הפלס' טרם התקבלה, ולכשתתקבל - תפורסם.

המכתב



מסיבה פרסום מכתב הפלס פינזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד