כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

נקודת משטרה חדשה הוקמה בבני ברק

מפקד מרחב דן, נצ"מ שמעון לביא: "פרדס כץ זקוקה לרובע עם שריף רציני וכוח שיטור איכותי שיעשה סדר"

צילום: חטיבת דובר המשטרה
צילום: חטיבת דובר המשטרה

אתמול בבוקר (ב) נערך טקס פתיחת נקודת משטרה בשכונת פרדס כץ בבני ברק במעמד מפקד מחוז תל אביב ניצב בנצי סאו, סגנו תת ניצב מוטי כהן, מפקד מרחב דן נצ"מ שמעון לביא, שוטרי וקציני המחוז וראש העיר בני ברק הרב חנוך זייברט.

מפקד מרחב דן שתמך והוביל את נקודת המשטרה רואה בפתיחת הנקודה מהלך שיש בו צורך על מנת לספק לתושבי השכונה נוכחות משטרתית ושירותי משטרה, ולכן הוחלט על הקמת נקודת משטרה.

נצ"מ שמעון לביא אמר כי "שכונת פרדס כץ זקוקה לרובע עם שריף רציני וכוח שיטור איכותי שיעשה סדר. ביחידת הרובע יש שוטרים ופקחים חדורי מוטיבציה ונחישות לטפל במה שמעניין את הציבור, באותם עבירות פליליות והתנהגות עבריינית שפוגעת בתחושת הביטחון ואיכות החיים של האזרחים כאן בפרדס כץ. זכרו, אתם לא לבד, מרחב דן כולו נמצא כדי לגבות ולסייע בכל עת שיידרש".

לביא הודה לכל השותפים בהקמת נקודת המשטרה על השקעה אדירה בהובלת סגן מפקד המרחב סנ"צ ניר עקרון וראש המטה של עיריית בני ברק מר ישראל דרנגר.

מפקד מרחב דן הודה למפקד המחוז ניצב בנצי סאו על שאיפשר למרחב להגיע היום למעמד החגיגי באמצעות תמיכה וגיבוי לאורך כל הדרך.

מפקד המחוז ניצב בנצי סאו חתם את הטקס באומרו "המטרה שלנו היא שהמשטרה לא תהפוך לגוף אמורפי אלא המטרה היא להפוך ולהיות חלק מהקהילה. נוכחות נקודת משטרה בפרדס כץ היא לא כדי להפעיל כוח כנגד הפשיעה אלא כדי להוביל תהליכים ולפעול בקהילה עבור הנוער ועבור אלה שמתקשים לתפקד באופן מיטבי.

"העיר בני ברק דורשת להקים תחנת משטרה ולהתאים אותה לתושבי המקום. זו היתד הראשונה ובשנה הקרובה נחנוך רובעים נוספים בעיר".

צילום: חטיבת דובר המשטרה




משטרה השקה פרדס כץ פיקוח עיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד