כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

קול ברמה: שי בן מאור מסיים תפקידו ברדיו

בן מאור שימש כנציג הבעלים של התחנה במשך 4 שנים, ונחשב כאחד האחראים העיקריים להצלחתה המטאורית בציבור החרדי

קול ברמה: שי בן מאור מסיים תפקידו ברדיו

שי בן מאור, אשר שימש כנציג הבעלים של רדיו "קול ברמה" בארבעת השנים האחרונות, נפגש לאחרונה עם בעלי התחנה והודיע להם כי ברצונו שלא להמשיך בתפקידו לשנה חמישית.

בן מאור, רואה חשבון בהשכלתו ובעל חברה לניהול וייצוג משקיעים זרים בישראל, היה בעברו מנכ"ל "רדיו תל אביב" ויועץ התקשורת של ציפי לבני. הוא הצטרף לתחנה במהלך שנתה הראשונה ונחשב כאחד האחראים העיקריים להצלחתה המטאורית, המוגדרת על ידי בכירים בעולם התקשורת כחסרת תקדים, וזאת בעיקר בשל גילה הצעיר של התחנה ולאור העובדה כי מרבית תחנות הרדיו בישראל מבוגרות ממנה ביותר מעשור.

עם כניסתו לתפקיד בשנת 2010, הצהיר בן מאור כי יפעל להפיכתה של התחנה לגוף משפיע ומייצר סדר יום, בתקשורת החרדית והכללית. כיום, לאחר ארבע שנים, ניתן לאמר כי מטרה זו הושגה ואף מעבר לכך.

כזכור, על פי סקר TGI צמח רדיו "קול ברמה" בארבעת השנים האחרונות משיעור האזנה של 3.1% בשנת 2010 ל6.1% ב2014 - תוך שהיא מבססת את עצמה כאחת משלוש תחנות הרדיו האזורי המואזנות ביותר בקרב כלל הציבור בישראל. בנוסף, סקר ה-TGI האחרון שפורסם בחודש שעבר קבע שרדיו "קול ברמה" אינו רק תחנת הרדיו הפופולארית ביותר במגזר הדתי והחרדי, כי אם גם גוף התקשורת בעל שיעור החשיפה הגבוה ביותר במגזר עם 27.8%.
רדיו קול ברמה רייטינג תחנה בן מאור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד