י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מר"צ נכשלה: מתחם הקרח ייפתח לחרדים

מנכ"ל חברת 'אריאל' ציון תורג'מן: אנו מחויבים לכלל המגזרים. מתחם ההחלקה על הקרח ייפתח היום ומחר כמתוכנן בצורה ייעודית למגזר החרדי בירושלים

צילום ארכיון: יעקב נחומי
צילום ארכיון: יעקב נחומי

יוזמה ברוכה של החברה העירונית 'אריאל' להיום ומחר (ג-ד) לפתיחת מתחם הקרח לציבור החרדי עוררה השבוע סערה בעיריית ירושלים, לאחר שנציגי סיעת מרצ דרשו שלא לאפשר לציבור החרדי להגיע למתחם באופן נפרד.

תחילת הפרשה החלה לאחר שמנכ"ל חברת 'אריאל' (חברה בת של העירייה) האחראית על בניית המתחם, החליטה כצעד של רצון טוב והמשך מדיניות ראש העיר להתאמת אירועים עבור המגזר החרדי, לפתוח את המקום באופן מיוחד לציבור החרדי, במסגרת נפרדת (היום יום שלישי לבנים ןמחר יום רביעי לבנות) כדי שגם תושבי ירושלים החרדים יוכלו ליהנות מהמתחם הבינלאומי שנבנה במיוחד בעיר.

מדובר במתחם העשוי מקרח מיוחד אשר נשמר קפוא באמצעות טמפרטורה נמוכה בחלל האולם העומד על כ-600 מטר רבועים. המבקרים משתמשים בנעלי החלקה מיוחדים ואביזרים המותאמים לגילאי המשתתפים.

לדברי מנכ"ל אריאל ציון תורג'מן, מטרת החברה להתאים את פעילותה גם לציבור החרדי. "אני משרת את כל הציבורים בירושלים והציבור החרדי חשוב לנו כמו כל ציבור אחר. לכן כשבנינו את המתחם להחלקה על קרח, הנחיתי את החברה להקצות גם ימים לציבור החרדי באופן שיתאים לאורח חייו". יש לציין שבמתחם נבנה בית כנסת נייד מיוחד לטובת ציבור המבקרים.

חברת אריאל והעומד בראשה ציון תורגמן זכו בשנים האחרונות לשבחים רבים מפי חברי מועצת העיר על פעילותם לטובת המגזר החרדי, חברת אריאל היא גם זו שעמדה מאחורי התכנון והפקת של סיום הש"ס ההיסטורי בירושלים לפני שלשו שנים בגבעת התחמושת בו השתתפו כל גדולי ומאורי הדור.
אריאל חרדים הפרדה מרצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד