י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אייכלר נגד ביקור נתניהו: "הפריץ בא להצטלם"

ח"כ אייכלר תקף את ביקור ראש הממשלה בכפר חב"ד: "החוצפה של נתניהו להצטלם במאפיית מצות היא מגוחכת ומבישה"

צילום: קובי גדעון, לע"מ
צילום: קובי גדעון, לע"מ

בעקבות ביקורו של נתניהו הבוקר (ג) בכפר חב"ד, במהלכו אפה מצות ואף התקבל אצל רב הכפר, אומר ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה כי נתניהו מכין לחם עוני לילדי ישראל.

"החוצפה של נתניהו להצטלם במאפיית מצות, היא מגוחכת ומבישה", תקף אייכלר והוסיף: "אדם שמרעיב ילדי ישראל עשור שנים בקיצוץ קצבאות ילדים ועושק את הוריהם בגזל יוקר המחיה, בגלל המיסים לשלטון, אינו מתבייש להצטלם מכין מצות 'לחם עוני' לילדי ישראל? אלפי משפחות מתקשות לקנות מזון ומלבושים לחג לילדים בגלל הממשלה הזאת והוא בא לרדד את מצותיהם?!"

"שליט שמונע דיור לחרדים ורודף אותם בבית שמש ובחריש ובכל מקום, מקפח את החינוך החרדי ומבטל קייטנות לילדי החינוך החרדי תוך אפליה אתנית, צריך להתחבא מבושה.

"נתניהו הוא ראש ממשלה שרודפת את היהדות החרדית עד חרמה. הוא כנראה חושב שמדובר בציבור עלוב של חסרי חוליות, שמתפעלים ממחוות של תמונות הפריץ שבא להצטלם, כמחלק 'קימחא דפסחא'.

"כל זמן ששרי הממשלה לא יחזרו בתשובה ולא יתקנו את פשעי המלחמה שלהם נגד ה' אלוקי ישראל ושומרי תורתו, בוז יבוזו להם כל יראי ה'. נצח ישראל לא יסלח ולא ישכח, את הפיכת לומדי התורה לפושעים פליליים ואת החינוך התורני, שעם ישראל קיים בזכותו, לבלתי חוקי".

בתוך כך נודע, כי בשל הביקורת הציבורית על קיומו של הביקור, הוחלט על ידי התקשורת החרדית הכתובה להתעלם לחלוטין מבקורו של נתניהו, ואף לא להכניס את התמונות בהם הוא נראה אופה מצות. בשלושת היומונים החרדים המרכזיים ואף בעיתוני סוף השבוע הגדולים לא יוזכר ביקורו של נתניהו כלל.
אייכלר חוצפה כפר חב''ד ביקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד