י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ארוכה או קצרה? כולם מתלבשים בבגיר

הקמפיין החדש של בגיר שנחשף השבוע, מציג את הפנים החדשות של בגיר שפונות לכל גווני הציבור החרדי • בפסח השנה ניתן למצוא בחנויות בגיר גם הלבשה חסידית יוקרתית, לצד הקולקציות האופנתיות • חידוש נוסף בבגיר: קולקציית נעליים ייחודית • אינפורמטיבי

ארוכה או קצרה? כולם מתלבשים בבגיר

קרוב לארבעים שנה, מייצרת רשת בגיר, ביגוד אופנתי המותאם במיוחד לציבור החרדי לגווניו. גם השנה, כשעונת האביב בפתח, תקופת ההתחדשות מגיעה גם לבגיר רשת האופנה הבינלאומית המובילה במגזר החרדי. המחלקות השונות של רשת בגיר, עמוסות בלקוחות שבאים להתחדש בבגד חדש לקראת החג.

במהלך החודשים האחרונים, עברה בגיר שדרוג משמעותי במגוון תחומים, שהפכו את הרשת לקורת גג עבור כל פרטי ההלבשה האופנתית החרדית. בין השינויים האסטרטגיים, ניתן למנות את הוספת המחלקות להלבשה חסידית בחנויות הרשת בירושלים ובבני ברק, וכן את השקת ליין הנעליים האופנתית מבית בגיר.

במהלך השנה החולפת, הבינו ברשת בגיר, שכאשר חסידים מחפשים 'קאפעטע' חדשה, חשוב להם שתהיה מפירמה איכותית ובינלאומית, לכן נפלה החלטה בבגיר להביא את בשורת האיכות והיוקרתיות גם בביגוד חסידי. במחלקות ההלבשה החסידית של רשת בגיר בבני ברק ובירושלים, ניתן למצוא את מיטב התוצרת החסידית, תוך דגש על האיכות והיוקרה המוכרים של רשת בגיר.

כאמור, חידוש נוסף השנה ברשת בגיר – קולקציית נעליים אופנתיות מבית היוצר של בגיר. לקוחות שיכנסו לאחד מסניפי הרשת כדי להתחדש בחליפה, חולצה או כל ביגוד חדש לחג, ימצאו גם נעליים איכותיות ואופנתיות מבית בגיר. בכך הפכה בגיר לקורת גג אחת המאפשרת לציבור צרכני ההלבשה החרדית האופנתית, להשלים את הלוק האופנתי והאיכותי במקום אחד.

לצד מחלקות ההלבשה החסידית וליין הנעליים, ממשיכים ב'בגיר', להציע מגוון פריטי לבוש אופנתיים העומדים בסטנדרטים בינלאומיים מובילים. הכוללים פריטים מחויטים לצד פריטים צעירים ורעננים. החדשנות בבגיר, באה לידי ביטוי גם בפיתוח המוצרים וחידושים טכנולוגיים מדהימים. בין הפיתוחים האחרונים, ניתן למצוא את החליפה המתכבסת, ואת חולצות אל קמט. החליפה המתכבסת היא פטנט בינלאומי מוגן, שמאפשר לכבס את חליפת הצמר במכונת הכביסה הביתית ולייבשה במייבש הביתי. כאמור, גם חולצות אל קמט, הינן פיתוח מיוחד ששומר על חולצות כותנה חלקות לאורך כל היום.

כחלק מהתאמת המוצרים לצרכנים חרדים, בגיר, משקיעה משאבים רבים על מנת לייצר בגדים איכותיים ואופנתיים, ללא כל חשש שעטנז. בבגיר לא מסתפקים במשלוח דגימה אחת מכל ליין לבדיקת שעטנז, אלא מייצרים את הבגד ללא חשש, כבר משלב התכנון והייצור! תכנון וייצור חליפות בגיר כולל הקפדה בסדרי התפירה במפעלים בעולם, תכנון בשלבי ייצור של החוטים, הכריות, הבטנה וכל יתר המרכיבים השונים של החליפה.

חיים רייך מנכ"ל בגיר: "רשת 'בגיר' רואה חשיבות עליונה, בנתינת מענה הולם לכלל גווני המגזר החרדי, גם ברמת השירות וגם ברמת פיתוח מוצרים. השנה הוספנו מחלקות חדשות, שהופכות את בגיר לבית של ההלבשה החרדית היוקרתית והאיכותית. ההצלחה של ליין הנעליים ומחלקות ההלבשה החסידית של בגיר בחודשים הספורים מאז פתיחתן, מעידה על הרמה הגבוהה והאיכותית של הבגדים שהותאמו לרוחו והליכותיו של כלל הציבור החרדי".









בגיר חליפות חולצות ביגוד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד