י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

טיולים בפסח? השנה הילדים לא ינדנדו לכם!

"טלחופש" עם כל המסלולים האטרקטיביים והאטרקציות המתאימות למגזר החרדי ולמשפחות ברוכות ילדים כולל קופונים, הנחות ומבצעים • אינפורמטיבי

טיולים בפסח? השנה הילדים לא ינדנדו לכם!

חופשת הפסח כבר כאן, הילדים חזרו ממוסדות החינוך וגני הילדים ומשוועים לעשות משהו בזמן הרב העומד לפתע לרשותם. אתם, ההורים הצעירים, טרודים בחיפוש קייטנות למלא את שעות החלל הרבות שנוצרו לפתע ביום, ותוהים ביניכם לבין עצמכם 'מה באמת עושים?' שבועות ארוכים ניצבים לפתחנו, ימי חול המועד במרכזם, הילדים רוצים משהו חדש, היכן מקבלים מידע על כל מסלולי הטיולים והאטרקציות?

לנופשים מקרב הציבור החרדי הדילמה היא כפולה, מאחר ואנו מחפשים מקומות ביקור הולמים הראויים למשפחה החרדית מכל הבחינות, הן מבחינת צניעות האתר, הן מבחינת שמירת שבת והן מבחינת עלויות מחירים, בפרט כאשר מדובר במשפחה ברוכת הילדים. יציאה למקום בילוי אחד יכולה להיות הוצאה כלכלית עצומה. איך מאתרים את המקומות המתאימים והזולים? ו...לא נעים, אבל האם ישנה דרך כלשהיא לקבלת הנחות ומבצעים?...

התשובה היא חיובית! השנה, חופשת הפסח שלכם תהיה קלה הרבה יותר. לראשונה – כל מסלולי הטיולים המתאימים לציבור החרדי ומיועדים למשפחות ברוכות ילדים, מסלולים ארוכים וקצרים, כמו גם מסלולים ייחודיים למטיבי לכת, הכל-הכל מרוכזים בכתובת אחת, באתר התיירות והנופש של הציבור החרדי "טלחופש", הכולל בנוסף שלל קופונים, הנחות ומבצעים באטרקציות, בטיולים, במסעדות, ועוד.

באתר "טלחופש" תוכלו למצוא מגוון עצום ונרחב של אטרקציות, זאת בנוסף להמלצות הקבועות על בתי מלונות וצימרים לציבור החרדי ומסעדות כשרות גלאט מהדרין.

בנוסף, אם חשקה נפשכם להפוך את הטיול לחוויה רוחנית יותר, הכולל ביקור ותפילות בקברי צדיקים, הן הקברים הנודעים והן הקברים במקומות ידועים פחות, תוכלו להיכנס למדור המורחב של קברי צדיקים באתר ותיחשפו למגוון עצום של קברי הצדיקים כולל מפות הגעה וכל הפרטים הנצרכים באזור.

אם אתם בכלל מחפשים חיים קלים ואין לכם פנאי לבזבז שעות על גבי שעות בחיפוש אחר קברי צדיקים, מסלולי טיול ואטרקציות לילדים, אתם נכנסים לאופציה של "תוכניה אישית" באתר ונותנים ל"טלחופש" לעשות לכם את העבודה: אתם מקבלים פירוט מלא של כל מסלולי הטיול, אטרקציות לציבור החרדי, קברי צדיקים, מסעדות וכו' באזור בו אתם מעוניינים לטייל. בסיום הכנת התכנייה – חינם, אתם מדפיסים אותה ו... יוצאים לדרך.

אז למה אתם מחכים? כנסו לאתר "טלחופש" ותכננו לכם את חופשת בין הזמנים באופן המתאים ביותר לכם ולמשפחתכם.

לאתר טלחופש לחצו כאן
פסח שבת טיולים אטרקציות טלחופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד