ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

חדו"ש תרמה את הנתונים, ודרעי חטף

סמנכ"ל חדו"ש סיפק את המידע למתקפות הקומיות על דרעי ב'מצב האומה' • "ניצלו את דרעי כדי להעביר מסרים אנטי דתיים"

אריה דרכי בתוכנית מצב האומה. צילומסך
אריה דרכי בתוכנית מצב האומה. צילומסך

שחר אילן ועמותת חדו"ש הם שמסרו את הנתונים ששימשו את הקומיקאים לנסח את הבדיחות עבור התוכנית "מצב האומה" בה התארח יו"ר ש"ס אריה דרעי.

השתתפותו של דרעי בתוכנית הסאטירית שתכניה אינם הולמים אזניים חרדיות, גררה ביקורת ציבורית.

במהלך התוכנית שהוקלטה מראש, נשמעו דברים הגובלים בכפירה וחילול הקודש.

כעת מתברר כי ההתבטאויות הפרובוקטיביות לא היו ספונטניות אלא שבהפקת התוכנית החליטו להתכונן מראש ולנצל את הגעתו של דרעי לתוכנית כדי להשמיע את הדברים הפוגעניים.

לצורך כך פנתה ההפקה לעמותת חדו"ש בראשות שחר אילן הידועה בעמדותיה האנטי חרדיות כדי לקבל ממנו חומר ונתונים בהם יוכלו להשתמש כדי להביך את יו"ר ש"ס.

"קרדיט לחדו"ש בכתוביות "מצב האומה", נכתב בעמוד הפייסבוק של העמותה בו הובאה התמונה המציגה את הקרדיט שניתן לחדו"ש על ידי הפקת התוכנית. לא, לא עזרנו בתחקיר על נתניהו. אז כנראה עזרנו ברקע על דרעי. מי אמר שאנחנו חייבים לספק מידע רק לתוכניות כבדות ראש?".

מוקדם יותר ביום שלישי כתבה דוברת העמותה בעמוד הפייסבוק האישי שלה "היה לנו העונג לסייע לכותבי מצב האומה בהגיגי דת ומדינה. פרק סיום העונה. יהיה שוס: מצב האומה, הערב, ענייני הדת והמדינה, עם אריה דרעי. יועץ בדיחות : סמנכ"ל חדו"ש, שחר אילן. יהיה שמייח"

דרעי בעצם ניסה לחקות את ביבי, אומר יועץ תקשורת: "ביבי הופיע שבוע לפני כן וניצל את הפלטפורמה של מצב האומה בכדי להעביר את המסרים אותם חפץ לומר. במקום להתמודד עם מראיין קשוח באולפן ערוץ 2 העדיף נתניהו להעביר את המסרים החשובים לו ללא שאלות קשות, באווירה נינוחה, כאשר הרייטינג לה זוכה התוכנית אינו רחוק כל כך מתכניות החדשות.

"דרעי ניסה לעשות מהלך דומה ולהעביר את המסרים החשובים לו מבלי לייחס חשיבות לסאטירה ולבדיחות ששוגרו לעברו. אולם להבדיל מביבי, הפעם חברי הפאנל היו מוכנים מראש ושאלו שאלות שמלבד הסאטירה שבהן כללו גם נתונים מופרכים ושקריים על הציבור החרדי. מה שקרה בסופו של דבר זה שבמקום שדרעי ינצל את התוכנית בכדי להעביר את המסרים שלו, אף שדרעי הצליח, חברי התוכנית ניצלו את דרעי בכדי להעביר את המסרים של עמותת חדו"ש".
מצב האומה אריה דרעי שחר אילן חידוש טלויזיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד