ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

אחים נעצרו בחשד ששדדו תחנת דלק באילת

"מדובר במקרה חמור מאוד בו מעורבים אחים קטינים אשר ביצעו שוד של אזרח תמים" כך ציין רב-פקד מתי רייטר, קצין אגף חקירות ומודיעין במרחב אילת והוסיף כי "משטרת מרחב אילת תנקוט ביד קשה כנגד בני נוער אשר יפרו את החוק וימצו עימם את מלוא הדין"

אחים נעצרו בחשד ששדדו תחנת דלק באילת



"מדובר במקרה חמור מאוד בו מעורבים אחים קטינים אשר ביצעו שוד של אזרח תמים" כך ציין רב-פקד מתי רייטר, קצין אגף חקירות ומודיעין במרחב אילת והוסיף כי "משטרת מרחב אילת תנקוט ביד קשה כנגד בני נוער אשר יפרו את החוק וימצו עימם את מלוא הדין".

הדברים נאמרו לאחר פיענוח והגשת כתב אישום כנגד שני אחים ששדדו על פי החשד חנות בתחנת דלק בעיר אילת.

השניים נתפסו לאחר פעילות מודיעינית וחקירה ממוקדת במהלך השבועות האחרונים שבסופו הביאה את החוקרים אל שני חשודים. לחוקרים התברר כי מדובר בשני אחים קטינים בגילאי 17 ו-15 המתגוררים באילת. בחיפוש שנערך בביתם של השניים אותרו פריטי הלבוש אותם לבשו במהלך השוד, הסכין, וקסדה אותה חבש אחר מהם.

השניים נעצרו והובלו לחקירה במחלק הנוער במרחב אילת, בתחילתה של החקירה השניים הכחישו את מעורבותם באירוע המיוחס להם, אך לאחר פעילות חקירה מאומצת הודו השניים במיוחס, ואף פירטו בפני החוקרים את מהלך השוד וכן זיהו עצמם בסרטון מצלמות האבטחה.

בחקירתם התברר כי האח הגדול אשר ביצע את השוד השתמש בסכין קפיצית איתה איים על המוכר בן ה-21 והפציר בו כי לא יאונה כל רע אם לא ילחץ בלחצן המצוקה. לאחר שקיבל החשוד את מבוקשו, עזב את החנות וחבר לאחיו אשר המתין מחוץ למקום ויחדיו נמלטו.

בתום מיצוי החקירה וגיבוש תשתית ראיות בתיק, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר תום הליכים כנגד השניים בעבירות שוד וקשירת קשר לביצוע פשע.
אילת תחנת דלק אחים שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד