כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

אש ברצועה: צה"ל תקף 5 יעדי טרור מהאוויר

בתגובה לרקטות שנורו אמש לישראל, תקף חיל האוויר מטרות ברצועה • 3 פצועים פונו לבית החולים 'שיפא' בעזה

אש ברצועה: צה"ל תקף 5 יעדי טרור מהאוויר



אמש (ה) בשעות הערב, סמוך לשעה 21:00, שיגרו הפלסטינים מרצועת עזה רקטות לעבר שטח ישראל, ואזעקות צבע אדום הופעלו במועצה האיזורית שער הנגב ובשדרות. לאחר סריקות אותרו ארבע רקטות שהתפוצצו בשטחים פתוחים, אשר לא גרמו לנפגעים או לנזק.

בעקבות שיגורים אלו, תקף צה"ל לאחר חצות הלילה באמצעות כלי טיס ארבע מטרות טרור בצפון רצועת עזה ואחת במרכזה. מדובר צה"ל נמסר, כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות. "צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל, וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

בממשלת החמאס הגיבו לתקיפה הלילה: "הממשלה בישראל מנסה לצאת מהמשבר הפוליטי באמצעות הסלמה בעזה, תושבי עזה לא יסכימו לשלם את המחיר בגלל חוסר היכולת והכישלון של נתניהו".

על פי הפרסומים בכלי התקשורת הפלסטינים, הותקפו שני אתרים של הזרוע הצבאית של חמאס, במרכז ובצפון רצעות עזה. אתר של הג'יהאד האיסלאמי במרכז הרצועה. מחרטה ליצור רקטות באזור מחנה הפליטים ג'באליה, המבנה נהרס ושריפה פרצה במקום. תקיפה הייתה גם באזור בו היה בעבר היישוב נצרים.





עוד דיווחו הפלסטינים, כי חיל הים ביצע לאחר התקיפות ירי לעבר סירות דייג פלסטיניות, ממול חופי שכונת סודנייה בצפון רצועת עזה.

סוכנות הידיעות הממשלתית של חמאס דיווחה, כי חיל האוויר ביצע עשר תקיפות שונות, וירה בסך הכל 15 טילים. דובר משרד הבריאות של ממשל חמאס ברצועה, ד"ר אשרף אל-קודרה, מסר כי לא היו נפגעים בתקיפות.

לבית החולים שיפא בעזה פונו שני פצועים באורח קל עד בינוני, בהם תינוק בן שנה, וגבר בן 30. ברדיו "אל-ריסאלה" של תנועת החמאס, דווח על 3 פצועים באורח קל שהועברו לטיפול בבית החולים.

הבלוגר יוני אלפר - טרור ווטש מסר, כי אחד היעדים שהותקף באזור מחנה הפליטים נוסיראת במרכז הרצועה, הוא אתר של אחד מארגוני המחבלים ששוכן ליד מבנה של חברת החשמל הפלסטינית, לשם נורו 2 טילים.
טילים רקטות רצועה תקיפות עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד