י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מתי קיבלתם לאחרונה 11,000 ספרים במתנה?

לרגל שבוע הספר, ליאור וייץ ממליץ על 'אוצר החכמה' המציע הזדמנות חד-פעמית ומיוחדת במינה: הנחה של 30% על המאגר התורני הממוחשב. או במילים אחרות: 11,000 ספרים חינם מתוך מאגר של 34,000 ספרים

מתי קיבלתם לאחרונה  11,000 ספרים במתנה?

לכל בן תורה יש חלום שביום מן הימים הספרייה השוכנת בביתו תשתבח בעוד ועוד ספרים תורניים, עד שתהפוך ביום מן הימים למושלמת. 'אוצר החכמה' מממשת חלום זה בקיצור דרך מפתיעה ומכיוון לא צפוי. לרגל שבוע הספר, 'אוצר החכמה' מציעה הזדמנות חד פעמית ומיוחדת במינה- הנחה של 30% על המאגר התורני הממוחשב- אוצר החכמה. אם נעשה חשבון כמה זה 30% מתוך 34,000 ספרים, המשמעות היא 11,000 ספרים חינם! עבור אברכים תלמידי חכמים ובני תורה, אשר ביום יום אין ידם משגת, מדובר בהזדמנות של ממש.

בספריה הממוחשבת של אוצר החכמה קובצו יחדיו 34,000 ספרים סרוקים בצורתם המקורית. ביניהם ספרי תנ"ך, תלמוד בבלי, שולחן ערוך וכו', ספרים חדשים לצד ספרים נדירים שנדפסו לפני מאות שנים, ביניהם הוצאות נדירות של ספרים שנדפסו במספר מצומצם של עותקים, קבצי הערות ופלפולים, ספרי זיכרון מסוגים שונים, חידושי תורה, שו"תים וקבצים תורניים שנכתבו במשך הדורות, ספרי הלכה, ספרי מוסר והשקפה, ספרי חסידות, כתבי עת תורניים וביטאונים, ועוד ועוד.

נסו לדמיין את המשמעות של היכולת המונחת באצבע אחת שלכם, המסוגלת להגיע בלחיצה אחת אל כל שורה, אל כל דף, בכל ספר שבמאגר העצום. האפשרות לחיפוש טקסט חופשי מופיע ברוב המכריע של הספרים, ובמהירות מדהימה של שניות בודדות. בלחיצה אחת יכול כל אחד למצוא כל מילה או משפט אשר יחפוץ. התכנה כוללת כמה אפשרויות לחיפוש, שעל ידם ניתן למצוא בקלות את המבוקש.
בתחום הלימוד, החיפוש יעיל ושימושי ביותר. ציטוט משפט, יפתח בפני המשתמש את כל המקורות בהם מובא המשפט, כשבמקרים רבים יוכל הלומד למצוא במקורות אלו ביאורים למשפט. ציטוט של כמה מילים מתוך שיחה או הלכה, יוכל לפתוח בעיני המחפש עשרות ומאות ספרים וקבצים הדנים בשיחה או בהלכה זו.

המאגר העצום, שימושי ביותר לכל אחד ואחד, תלמיד חכם כמו יהודי פשוט, כשכל אחד בתחומו יכול למצוא בו את מבוקשו, רבנים, מורים, או סתם שוחרי ידע תורני וספרות יהודית. כל אלה יכולים לממש חלום יהודי המשותף לכולם.

מבצע שבוע הספר יתקיים בין ט"ו - כ"ט סיוון תשס"ט (7-21.09).

קישורים:
לפרטים נוספים לחץ כאן
אוצר החכמה שבוע הספר מאגר תורני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד