כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

אולמרט ייחקר בחשד לשיבוש הליכי חקירה

ראש הממשלה לשעבר חשוד כי פעל באמצעות גורמים חיצוניים להפעיל לחץ ולשחד את שולה זקן - לבל תעיד נגדו

אולמרט. צילום: פלאש 90
אולמרט. צילום: פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט זומן לחקירה מחר (א) במשרדי יחידת לה"ב 433, בחשד לשיבוש הליכי חקירה, בינסיון להשפיע על מזכירתו לשעבר שולה זקן להימנע מעדות נגדו בפרשיית הולילנד.

כזכור, בתחילת השבוע שעבר הרשיע השופט דוד רוזן את אולמרט יחד עם תשעה נאשמים נוספים בעבירות של לקיחת שוחד. על פי מידע חדש שהתקבל מזקן לאחר הסכם הטיעון שנחתם עימה, הוחלט על פתיחת חקירה חדשה נגד אולמרט בחשד לשיבוש הליכי חקירה, כאשר על פי החשדות, אולמרט השפיע על זקן בשלביה המוקדמים של פרשיית הולילנד שלא להעיד נגדו.

החשד מתמקד בכך שאולמרט הפעיל לחצים על זקן דרך מספר אנשי עסקים וגורמים שלישיים. בין השאר צפוי להיחקר בקרוב איש העסקים אלפרד אקירוב, שעל פי הפרסומים העביר לזקן תמורת שתיקתה סכומים של עשרות אלפי שקלים. כמו כן, צפויים להיחקר גם עורכי דין בחשד שהיו שותפים לשיבוש ההליכים.

עם זאת, במשטרה מבהירים כי "בשעות האחרונות ובימים האחרונים אנו עדים לפרסומים רבים בנוגע לעדים ונחקרים פוטנציאליים ולמועד חקירתם המתוכנן לכאורה בפרשיות המנוהלות ביחידה. נבקש להבהיר כי כל הפרסומים הינם בגדר הערכות של המפרסמים ובאחריותם הבלעדית. בכוונתנו לפעול כפי שאנו נוהגים בכל תיקי החקירה שאנו מנהלים, באיזון מיטבי בין טובת החקירה לבין זכות הציבור לדעת, תוך שמירה על זכויותיהם ופרטיותם של חשודים, נחקרים ועדים. אנו קוראים לכלי התקשורת לנהוג באחריות ומבהירים כי אין בכוונתנו לאשר או להכחיש כל פרסום שאינו נמסר בהודעה רשמית של חטיבת דובר המשטרה".
משטרה חקירה חשוד אולמרט עבירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד