כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

אריאל נגד לבני: "נכשלה כישלון חרוץ במו"מ"

שר השיכון הגיב לדבריה של שרת המשפטים על כך ש"בנט וחבורתו רוצים להמשיך ולבנות ולהביא את כל העולם על ראשנו"

אריאל נגד לבני: "נכשלה כישלון חרוץ במו"מ"

על רקע המבוי הסתום אליו נקלע המו"מ המדיני בשבוע שעבר, ולאור פנייתו של אבו מאזן למוסדות האו"ם, התייצבה שרת המשפטים ציפי לבני הממונה על המו"מ באולפן 'פגוש את העיתונות' בערוץ 2, והודתה: יש משבר.

"אנחנו נמצאים במשבר", אמרה לבני, "השבוע האחרון היה שבוע לא טוב. נצטרך להיאבק ולראות מה ניתן לעשות בכדי להמשיך הלאה. המצב לא פשוט, הוא מסובך מאוד ואכן יש משבר אמיתי".

בהתייחס לנסיבות שהובילו למצב הנוכחי, אמרה לבני כי היה צורך להוביל להארכת המו"מ אך "הפלסטינים איבדו את הסבלנות ועשו צעד בוטה, צעד מפר, זו הייתה הפרה של הסיכומים עמנו".

עם זאת, לבני גם תקפה את הימין: "בנט וחבורתו, כל הבית היהודי יחד עם אורי אריאל, רק מחכים להזדמנות להוכיח שאין כאן סיכוי להסדר. הם רוצים להמשיך ולבנות ולהביא את כל העולם על ראשנו. אורי אריאל ניסה לטרפד את מה שאני עושה יחד עם ראש הממשלה, התוצאה הייתה בעיקר שכל העולם טוען שאנחנו אשמים גם כשפעלנו בצורה ראויה, זה המחיר של הנוכחות של הבית היהודי בממשלה".

בתגובה לדברים אמר שר הבינוי והשיכון אורי אריאל: ״אני מציע לשרה לבני לדבוק בעצת חכמים סייג לחכמה שתיקה. החמאה מרוחה על ראשה של השרה לבני, שקיבלה אשראי בלתי נגמר לעשיית השלום, כולל שחרור מרצחים שפלים, נכשלה כישלון חרוץ וכעת מחפשת את מי להאשים חוץ מעצמה. הנהי והבכי שלה על הבניה בירושלים וביהודה ושומרון הם לא יותר מדמעות תנין של מי שידעה עליהם מראש - כמו גם הפלסטינים והאמריקאים״.
מו''מ לבני אריאל שלום פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד