כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ה-DNA מגלה: ארוסתו של היטלר ממוצא יהודי

בדיקת DNA גילתה: אווה בראון, שנישאה לצורר שעות לפני שהתאבדו יחד, הייתה ככל הנראה ממוצא יהודי

היטלר ימ"ש
היטלר ימ"ש

בתוכנית תעודה שכותרתה 'DNA של מתים מפורסמים' ואשר תוקרן השבוע בבריטניה, מדווח כי בת זוגו של צורר היהודים אדולף היטלר הייתה יהודיה.

הההשערה עלתה לאחר בדיקת DNA שנערכ לשרידי שיער שנמצאו במברשת של אווה בראון, ארוסתו של היטלר. המברשת אותרה בסוף מלחמת העולם השנייה בדירתה של בראון, בתוך בית מגוריו של היטלר בברגהוף שבחבל בוואריה, על ידי קצין מודיעין אמריקני בשם פול באר, שנשלח לאחוזה.

לאחר מותו של פול מכר בנו את המברשת לסוחר עתיקות, שהפריד את השערות מהמברשת ומכר אותם לסוחר השיער ג’ון רזניקוף. שמונה שערות נמכרו למגיש התוכנית הבריטית, מארק אבאנס, בסכום של 2,000 דולר, והמגיש שלח את השערות לבדיקה הגנטית שהעלתה את הממצאים המרתקים.

בראון הכירה את היטלר כשהייתה בת 17 בלבד, והיא הייתה צעירה ב-23 שנים ממנהיג הרייך השלישי. היטלר, שחשש כי מערכת יחסים זוגית תפגע בתדמיתו, נשא אותה לאישה רק בסוף מלחמת העולם השניה - שעות ספורות לפני ששניהם התאבדו בבונקר בברלין.

"ידוע כי“במאה ה-19, יהודים אשכנזים רבים המירו את דתם לנצרות קתולית”, אמר דובר הערוץ הבריטי והמשיך: "מעולם לא חשבתי שאגיע לממצאים כל כך מעוררי מחשבה. הממצאים שלנו שמים ללעג את הגזענות והפשיזם, ואת הרעיון כי גזע אחד עליון על אחר".
DNA ארוסה היטלר יהודיה אווה בראון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד