י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בחירת מייק-אפ: עמידות, כיסוי ויכולת 'נשימה'

סיון סיני, המדריכה הראשית של 'רבלון' בישראל, מסבירה כיצד לבחור מייק-אפ, ואיך להשתמש בו כראוי • טיפים

צילום ארכיון: יעקב נחומי
צילום ארכיון: יעקב נחומי

המייקאפ של רבלון מסדרת ColorStay, המתהדרת בכשרות לפסח - של KF בד"ץ לונדון, הוא בדיוק מה שכל אחת מחפשת – נוח לשימוש (מגיע באריזת משאבה), נעים למריחה (אינו יוצר תחושה של 'מסכה' על הפנים), אינו דביק או מכביד וחשוב מאד – מעניק כיסוי מושלם ועמיד למשך עד 24 שעות.

סיון סיני, מדריכה ראשית של המותג רבלון בארץ, מסבירה מעט על המייק אפ: "מייק אפ ColorStay הוא המייק אפ הנמכר ביותר בארץ", היא אומרת, "מעבר לעמידות המתמשכת שלו למשך 24 שעות, הוא מעניק כיסוי מושלם. הוא מסתיר ומכסה פיגמנטציה, קופרוז, פצעונים וצלקות ונשאר לאורך שעות ארוכות גם בתנאי האקלים הקשים שבארץ. במייק אפ ColorStay קיים מענה לסוגיי העור השונים: רגיל-יבש, מעורב-שמן והוא מכיל מסנן קרינה מהשמש בדרגה 15-20.

"המייק אפ אינו סותם את נקבוביות העור, הוא מכיל סילקונים נדיפים שפעולתם היא לשמור על תרכובת החומר שלא תתפרק או תדהה ומצד שני מאפשרת לעור לנשום.

"מייק אפ ColorStay הוא רק מוצר אחד מתוך ליין מוצרים עמידים למשך שעות רבות של רבלון. בליין המוצרים: מייקאפ, פודרה, מסקרה, קונסילר, צלליות, עפרונות עיניים, איילנר ושפתונים עמידים. סדרת המוצרים אידיאלית לנשים שומרות שבת וחג, שכן ניתן להשתמש במוצרי הסדרה לפני שבת ולקבל כיסוי לאורך כל השבת.

"כדאי להוסיף ולציין כי השפתון העמיד החדש של רבלון -אולטימייט סוויד שזכה בפרס מוצר השנה הוא השפתון הקלאסי הראשון שמשלב עמידות יחד עם לחות ורכיבים שמזינים ומגנים על השפתיים כמו חמאת שיאה וויטמין E וכך הוא נשאר נעים לאורך היום ולא מייבש את השפתיים".

• איך מסירים איפור עמיד?

"אחרי שנהננו מהאיפור לאורך כל היום/שבת הגיע הרגע להסיר אותו. הסרה של מוצרי קולורסטיי עמיד לא קשה או מסובכת יותר מאיפור רגיל, פשוט צריך להשתמש במוצרים ייעודיים להסרת איפור וזה לוקח רק מספר דקות.

"חשוב מאוד להסיר את כל התכשירים בכל יום באופן יסודי כדי למנוע זיהומים וגירוי של העור. לא כל כך מומלץ להשתמש באמצעות מגבונים כי בשימוש לאורך זמן הם מייבשים ומגרים את העור ולא תמיד מסירים את האיפור באופן יסודי".
איפור רבלון עמידות שבת פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד