י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הרב אלי בן דהן ב'איחוד הצלה' • צפו

סגן שר הדתות ביקר במטה 'איחוד הצלה' • בסיום הביקור אף זכה בתעודת כבוד והערכה על עמידתו לימין הארגון

הרב אלי בן דהן ב'איחוד הצלה'  • צפו
דוברות איחוד הצלה

סגן השר לשירותי הרב אלי בן-דהן הגיע היום (ב') לביקור במטה 'איחוד הצלה'.

סגן השר נפגש עם הנהלת הארגון: נשיא איחוד הצלה, אלי ביר ויו"ר איחוד הצלה, זאב קשש. הם הציגו בפני הרב בן דהן את פעילות הארגון ברחבי הארץ ובקהילות יהודיות שונות ברחבי העולם על אלפי מתנדביו: רופאים פרמדיקים וחובשים אשר יוצאים בכל יום, שעה ומזג אוויר על מנת להציל חיים.

ח"כ הרב בן-דהן סייר במוקד החירום של איחוד הצלה. הרב אריה דביר מרבני הארגון שהשתתף בסיור הדגיש בפני הרב בן דהן את הכללים הנהוגים במוקד החירום והניתנים למתנדבים בשטח.

במהלך הביקור, אמר סגן השר לשירותי דת הרב ח"כ אלי בן-דהן: "שילוב מרשים של רפואה, טכנולוגיה והלכה בארגון אחד, שיש בו אלפי מתנדבים מכלל המגזרים המצילים חיים מדי יום. גם פה, סוד הקסם הוא באנשים ובאחדות. אני שמח על ההדרכה ההלכתית שמלווה את כל המתנדבים אשר מקיימים את מצוות הצלת חיים, והקפדה על הציווי "לא תעמוד על דם רעיך" בצורה הטובה ביותר. שתזכו בעז"ה לברכה והצלחה בכל מעשיכם וכן תגדילו את פעילותכם."

סגן השר הוסיף: "גם אני, במשרד לשירותי דת, פועל לשלב טכנולוגיה והלכה יחד כדי להנגיש את שירותי הדת. ב"ה המקוואות כבר נמצאים בווייז ובתי הקברות ממופים".

סגן שר הדתות, סיפר במהלך הביקור על כך שנחשף לאחרונה באופן אישי לפעילות מתנדבי איחוד הצלה אשר הגיעו ראשונים ובזמן קצר ביותר לאירוע בו הוא עצמו הזמין עזרה ראשונה לאדם שהתמוטט ברחוב. הוא הביע את הערכתו על מודל הצלת החיים- בו בעזרת פריסת מתנדבים רחבה ומערכות טכנולוגיות משוכללות- מגיעים לכל אדם הזקוק לעזרה בזמן הקצר ביותר.

בסיום הביקור העניק נשיא הארגון אלי ביר לסגן השר תעודת כבוד והערכה על עמידתו לימין הארגון.

יו"ר איחוד הצלה, זאב קשש: "אני מודה לסגן השר ח"כ הרב אלי דהן על ביקורו בבית איחוד הצלה ותמיכתו האיתנה בארגון ובמתנדבי איחוד הצלה אשר מטפלים באלפי בני אדם מידי שבוע בכל רחבי הארץ- אשר מגיעים ראשונים- ובכך מצילים חיים".

צילום: משה אסולין












הצלה ביקור אלי בן דהאן הבית היהודי חבר כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד