י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כנס המוהלים: אפשר לתת טיפטיפות 'נובימול' כבר מגיל 0

באירוע, בחסות 'כצט', השתתפו 200 מוהלים מכל רחבי הארץ. מטרת הכנס: להרחיב את הידע הרפואי של כלל המוהלים, ולחדד את האפשרות למתן טיפטיפות נובימול להורדת חום ושיכוך כאבים כבר מגיל 0

כנס המוהלים: אפשר לתת טיפטיפות 'נובימול' כבר מגיל 0


הדים רבים ל"כנס המוהלים", אותו הפיקה חברת כצט, יצרנית של טיפטיפות נובימול, בהיכלי כתר הרימון בני ברק. באירוע שנערך בשבוע שעבר, השתתפו 200 מוהלים מכל רחבי הארץ, כשמטרת הכנס הייתה להרחיב את הידע הרפואי של כלל המוהלים, ולחדד את האפשרות למתן טיפטיפות נובימול להורדת חום ושיכוך כאבים כבר מגיל 0.

בכנס נאם יו"ר איגוד המוהלים - הרב חיים מילר, שהדגיש במהלך דבריו את חשיבות היחס שעל המוהל לתת להורי הפעוט. בנוסף העלה את מחויבות המוהל לדיסקרטיות על מצבו של הנימול, במיוחד כשמצבו הרפואי של הפעוט מורכב, ולהיות זהיר בדבריו. הרב מילר הודה לחברת כצט "שרואה בקהילת המוהלים מרכיב חשוב בהתפתחות החברה ומשקיעה לשם כך מאמצים רבים"

בהמשך הרצה ד"ר דורון כרמי- מומחה ברפואת ילדים ואנדוקרינולוגית ילדים,על היתרון בתרופת טיפטיפות נובימול הניתנת במנות קטנות המותאמות לתינוקות בהתאם למשקל גוף הפעוט ולא לפי גילו מה שמומלץ לתת לפעוט בשעת הצורך לאחר הברית, ויקל על התינוק את סבלו. בנוסף, העלה את הצורך להימנע מנתינת יין המכיל אלכוהול. ולהעדיף מיץ ענבים או מי סוכר להרגעת הפעוט.
ד"ר כרמי הוסיף כי פעוט שסובל זמן ממושך עלול להישאר עם צלקות נפשיות, מה שמחייב להתייחס ברצינות לבכי ממושך של הפעוט ולתת לו את תרופת טיפטיפות נובימול לשיכוך כאבים מייד לאחר הברית.

לאחר ההרצאה נערך סימפוזיון בו השיב ד"ר כרמי על השאלות הרבות והמגוונות שהועלו ע"י המוהלים במצגת מפורטת בה למדו המוהלים על מערכת העצבים המשפיעה על הכאב ומביאה לבכי.

ד"ר כרמי מסר כי הוא הופתע מכמות השאלות המגוונות, והידע הרפואי שקיים בציבור המוהלים ורצונו להעשיר את הידע הרפואי.

בהמשך הערב, חולק שי נאה לכל מוהל וערכת מידע שימושי להורים בה קיים פירוט החל מההצטידות לברית וכלה בהוראות רפואיות מפורטות לאחר ברית המילה עם טבלאות מפורטות מבית כצט.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד