י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
פרסום ראשון

ש"ס מציגה: כך מכתירים את ה'מרן' הבא

ששה חודשים מפטירתו של הגר"ע יוסף זצ"ל - מציגה תנועת ש"ס: כל אירועי ההכתרה לראש מועצת החכמים החדש - הגאון רבי שלום כהן, ראש ישיבת פורת יוסף • 'הקבלת פני רבו' בירושלים ובבני ברק, הצמדת התואר מרן בעיתון הבית וכתבה נרחבת בעיתון 'משפחה' • תגובת ש"ס: "הדרג הפוליטי לא מתעסק בעניינים אלו"

הגר"ש כהן. צילום: יעקב כהן
הגר"ש כהן. צילום: יעקב כהן

ששה חודשים בדיוק לאחר פטירתו של הגר"ע יוסף זצ"ל, נשיא מועצת חכמי התורה, ומנהיג חדש קם ליהדות ספרד: ראש ישיבת פורת יוסף, הגאון רבי חכם שלום כהן (83), שיוכתר בחג הפסח הקרוב לראש מועצת חכמי התורה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במגזין החג של עיתון 'משפחה' שיופיע בדוכנים כבר ביום חמישי הקרוב, תופיע כתבה מונומנטאלית, נרחבת וראשונה מסוגה על דמותו של מנהיגה החדש של יהדות ספרד, בה יוכתר לראשונה בתארו החדש: ראש מועצת חכמי התורה.

התואר, הכולל אחריות על פעילות התנועה, הן במישור הפוליטי והן במישור הציבורי, ניתן לחכם שלום לאחר שהופנו אליו בקשות מחברי מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני, הגאון רבי משה מאיה והגאון רבי דוד יוסף. כבר בחול המועד פסח הקרוב תערוך תנועת ש"ס מעמדי הקבלת פני רבו ברגל בבני ברק ובירושלים יחד עם חברי מועצת החכמים בראשות הגר"ש כהן.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי בראיון חג שהעניק יו"ר תנועת ש"ס, אריה דרעי, לעיתון 'גלובס', הוא סיפר על המינוי החדש המהווה המשך ישיר בשרשרת ההנהגה של הציבור הספרדי. גם בעיתון הבית 'יום ליום' יוכתר ראש הישיבה החל מהשבוע כמרן ראש הישיבה, ללא אזכור שמו, נוהג שהיה שמור עד כה לגר"ע יוסף בלבד.

מסיעת ש"ס נמסר בתגובה: "הדרג הפוליטי בתנועת ש"ס לא מתעסק בעניינים אלו. דברים מעין אלו נתונים אך ורק להחלטתם של חברי מועצת חכמי התורה".

פורת יוסף הקבלת פני רבו שס חכם שלום כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד