כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

אדלשטיין ומופז אורזים 'קמחא דפסחא'

יו"ר הכנסת, חברי כנסת וחיילים נרתמו לארוז חבילות מזון שיחולקו לאלפי נזקקים בכל רחבי הארץ

אדלשטיין ומופז אורזים 'קמחא דפסחא'

מבצע "חג שבע לילדים", מייסודו של הרב גרוסמן, יצא לדרך והוא צפוי לסייע לאלפי משפחות מכל רחבי הארץ לערוך שולחן פסח מכובד בערב החג.

התרומות נאספות בסניפי שופרסל ובמוקד התרומות של מבצע "חג שבע לילדים", כאשר מוצרי המזון מרוכזים ונארזים במחנה הצבאי סירקין. חבילות המזון יגיעו ישירות לביתם של המשפחות והחלוקה תתבצע בשבוע שלפני ערב החג.

עבודת האריזה שמתבצעת בימים אלה נעשית בעזרתם של מאות מתנדבים המגיעים מתנועות נוער, מבתי עסק ומהיחידות השונות של צה"ל ביניהם טירונים מבא"ח צנחנים ויחידות מיוחדות כמו דובדבן ומגל"ן.

כמו כן נרתמו לסיוע יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין, ח"כ שאול מופז, ח"כ אריאל אטיאס ומשלחת מיוחדת של עובדי משכן הכנסת בראשות מנכ"ל המשכן, רונן פלוט. זמרים ושחקנים מפורסמים נרתמו גם הם על מנת לסייע ולעודד את הילדים במלאכה ביניהם: אבי קושניר, נאור ציון, קובי אפללו, דידי הררי ועוד.

המיון והאיסוף מתבצע בהאנגר גדול, במחנה סירקין שתרמה חטיבה 55, פלוגת המילואים של צנחנים. בכל יום אורזים חיילים ומתנדבים את מוצרי המזון בחבילות, ומעמיסים אותן למשאיות שמשנעות את החבילות למרכזי החלוקה הפזורים בארץ: נתיבות, קריית גת, יבנה, חולון, רמת גן, פתח תקווה, ירושלים, ביתר עילית, טבריה, טירת הכרמל, רכסים, קריית שמונה, מגדל העמק ופרדס חנה.

הרב יצחק דוד גרוסמן: "לראות את כולם יחד אורזים חבילות: חיילים, אזרחים, דתיים, חילונים, בנים ובנות - זה תענוג גדול, שמביא שמחה לאלפי משפחות. מבצע החלוקה החל כיוזמה של ילדי "מגדל אור" ואנו רואים בו מבצע חינוכי שנועד לחנך את ילידנו לתת בחזרה לילדים שידם אינה משגת. אני מברך על ההירתמות מצד יו"ר הכנסת, חברי הכנסת ועובדי המשכן ומשוכנע שהם מהווים דוגמא מצויינת לילדים שארזו לצידם את חבילות המזון לחג. אנו רואים בתפקידנו שליחות ואני קורא לכל אחד ואחת לבדוק אם בסביבתו הקרובה יש מישהו שצריך סיוע לקראת החג".

נתי, מנהל המחסן במחנה סירקין, מדבר על הפרויקט של הרב גרוסמן ועל מה שהביא אותו להתגייס למבצע: "מדובר במצווה גדולה. זהו ערך ראשון במעלה לתת לאנשים אחרים שאין להם. מבחינתי לעזור לעוד אלפי משפחות להרים שולחן פסח שבע יותר זה מדהים. כיף לראות את הגורמים הרבים שנרתמים: מאנשים פרטיים ועד חברות גדולות. מה שבטוח, אנחנו לא לבד".

בחבילת המזון של החג ששווייה כ-300 שקלים, המוצרים הבאים: מיץ ענבים/יין, ממרח שוקולד, אורז, סוכר, שמן, טונה, שימורים, עוגות, פירות וירקות, מרק עוף, מזון לתינוקות וממתקים לילדים.

מבצע "חג שבע לילדים" הינו פרויקט לאומי דו שנתי לאיסוף חבילות מזון לנזקקים, אשר נולד לפני 13 שנה במגדל העמק ביוזמת ילדי מגדל אור של הרב גרוסמן שנרתמו להיות לעזר לקראת החג לילדי ישראל ולבני משפחותיהם. עם השנים המבצע התרחב ונרתמים אליו רבים וטובים.
פסח גרוסמן חבילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד