כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

סגירת התיק לרב יורם אברג'יל - בהילולת אביו

חגיגה כפולה בנתיבות: סגירת תיק החקירה נגד הרב יורם אברג'יל - ביום ההילולה של אביו, הגאון רבי חנניה אברג'יל זצ"ל

תומכי הרב יורם אברג'ל. צילום: אבי פלח
תומכי הרב יורם אברג'ל. צילום: אבי פלח

שמחה וצהלה בנתיבות: פרקליטות מחוז דרום הודיעה על סגירת התיק נגד הגאון רבי יורם אברג'ל, שנעצר לפני כחצי שנה בחשד שפעל עם העבריין שלום דומרני בכדי לאיים על תומכי המועמד המפסיד בנתיבות - אייל מסיקה, שהתמודד מול ראש העיר הוותיק יחיאל זוהר שנהנה מתמיכת החרדים והרב אברג'ל.

תלמידיו של הרב יורם אברג'ל מציינים במפתיע כי ההודעה על סגירת התיק הגיעה ביום הילולת אביו הגאון רבי חנניה אברג'ל זצ"ל, שנפטר בי' סיום תשס"ט. רבי חנניה זצ"ל נודע כפועל ישועות גדול, ואף היה חברותא של סידנא 'בבא סאלי' זצ"ל ומי שעשה לו את הטהרה על פי צוואתו של 'בבא סאלי'.

אחר ממקורבי הרב אברג'ל, ששוחח עם 'בחדרי חרדים', אומר: "סעודת ההילולא תתקיים הערב בישיבתו של הרב בנתיבות בחוג מצומצם, אך וודאי שהשמחה תהיה כפולה ומכופלת על סגירת התיק השיקרי, אנחנו רואים את את זה כ'סגירת מעגל' לכל דבר".

"אנחנו רואים בחוש איך שניצב מנשה ארביב סיים את תפקידו במשטרה פחות משלושים יום אחרי התפוצצות הפרשה. רואים את דבריו של הרב שהתגשמו, מה שאמר בעת מעצרו שהלבנה לא תתחדש עד שמי שפגע בתלמידי חכמים ישלם את המחיר".

"לנו היה ברור שהפרשה תסתיים בלא כלום. הביקורת שלנו על הפרקליטות שלקח לה כל כך הרבה זמן לסגור את התיק", הוא מסיים.

גם ח"כ משה גפני יו"ר 'דגל התורה' התקשר לרב יורם אברג'ל ובירכו על סגירת התיק, "התפללנו על כך" אמר גפני.

יו״ר ש״ס, ח״כ אריה דרעי, מסר: "אני מברך על סגירת התיק כנגד הרב יורם אברג׳ל, מדובר ביהודי צדיק ומורם מעם המנהיג ציבור רחב, קיווינו והתפללנו לסגירת התיק ואני שמח שכך נעשה".

ח"כ אלי ישי התקשר לרב יורם אברג'ל ובירכו על סגירת התיק. "ידענו כולנו שהרב צדיק וזך, יהי רצון שזיכוי הרבים ימשך ויגדל, והרב ימשיך להרביץ מתורתו לרבים עוד שנים רבות", אמר.
הרב יורם אברג'ל נתיבות פרקליטות הילולא שמחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד