י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

3 עצורים בחשד לרצח בן למשפחה חרדית באשדוד

שבועיים מאז נורה למוות יאיר אמסלם ז"ל, לכדה המשטרה שלושה חשודים ברצח, ואת האקדח בו השתמשו • וידאו ותמונות

3 עצורים בחשד לרצח בן למשפחה חרדית באשדוד

לפני כשבועיים נורה למוות יאיר אמסלם ז"ל, בן למשפחה חרדית, בפתח מסעדה באשדוד. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית במשטרת מרחב לכיש, בפיקודו של סנ"צ יגאל קלימיאן. שעות ספורות לאחר מכן נעצר תושב אשדוד, בן 30, בחשד למעורבות ברצח. בלשי הימ"ר התחקו אחר נתיב הבריחה של החשוד ואיתרו את האקדח ששימש על פי החשד את הרוצח.

יממה לאחר מכן, בעקבות פעילות מודיעינית של החוקרים, הסגיר את עצמו חשוד ברצח, תושב העיר כבן 30. בהמשך נעצר חשוד נוסף, תושב אשדוד, בן 35, בחשד כי הסיע את החשוד ברצח לאחר הירי.

מחקירת האירוע עולה כי הרקע לרצח הוא קטטה שהתפתחה במפגש בין הצדדים. על פי החשד, דקר הנרצח את האחד החשודים ונמלט, והחשוד ברצח ירה בו מספר כדורים ואף וידא את הריגתו. החשוד נמלט מהמקום מהמקום והשליך את האקדח בפיר ביוב סמוך. מעצרם של שני החשודים במעורבות ברצח הוארך. החשוד בסיוע לרצח ושוחרר בתנאים מגבילים.

מפקד מרחב לכיש במחוז דרום, נצ"מ אלי כזרי, שיבח את חקירת ימ"ר לכיש שהביאה לפיענוח המקרה בזמן קצר: "מדובר במקרה אלימות חמור בו נרצח אדם בפתח מקום הומה קהל. לאור חומרת המקרה הוטלה החקירה על היחידה המרכזית שהפעילה משאבים רבים, ובהם מיטב החוקרים בכדי לגבש ראיות תוך זמן קצר ולהביא החשודים לדין. יישר כוח".

צפו בזירת הרצח - צילום: איציק כץ - חדשות 24












רצח וידאו גלריה צעיר חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד