י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הגר"י אברג'ל: מי יכול לכפר על חילול השם?

הגר"י אברג'ל מגיב על סגירת התיק נגדו, ופותח חזית נגד רבני נתיבות שגרמו לפריצת הפרשה • "אני מודה להקדוש ברוך הוא על ההחלטה לסגור את התיק", אמר, "אך אני מיצר על חילול השם שנגרם - מי יכול לכפר על כך?" • "אבן לא נגולה מעל ליבי- כואב לי על הפגיעה בכבודה של תורה - ידעתי כל העת שכל מעשי היו על פי חוק"

צילום: עזריאל משה
צילום: עזריאל משה

הגר"י אברג'ל הגיב היום (רביעי), על סגירת התיק בחקירה שהתנהלה נגדו ואומר: "אינני יכול להכריז כי אבן נגולה מליבי שכן אני כואב על פגיעה בתורה"

לאחר החלטת בית המשפט לסגור את התיק שהתנהל בענינו של הגאון רבי יורם אברג'ל, התבטא הרב בזכות ההחלטה, אך הסתייג באשר לתחושות השמחה בשל סגירת התיק.

"אני מודה להקדוש ברוך הוא על ההחלטה לסגור את התיק", אמר, "אך אני מיצר על חילול השם שנגרם בעקבות פרשה זו. מי יכול מי יכול לכפר על כך?".

בהתייחס להתנהלות החוקרים בעניין אמר: "אני מכבד את החלטת הפרקליטות ומודה לה על שהשכילה להגיע לחקר האמת. לאורך כל החקירה הקפדתי לשתף פעולה עם החוקרים, אף שידעתי שמדובר בתלונת שווא ובעלילה שנועדה לצרכים פוליטיים. אני קורא לכבד את החוק והמשפט. ואני מודה גם למשטרה על החקירה המאומצת".

באשר לפרשה שגרמה לחקירה הרב חוזר ומדגיש שאינו רגוע עדיין: "אינני יכול להכריז כי אבן נגולה מליבי שכן, אני כואב את הפגיעה בכבודה של תורה ואת חילול השם שגרמה עלילת דם זו. ידעתי כל העת שידיי נקיות וכל מעשי היו לשם שמים ועל פי חוק ודין", אמר.
הרב אברג'ל חקירה משטרה חוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד