י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

איווט ליברמן: הסתיים שיתוף הפעולה עם הליכוד

יו"ר ישראל ביתנו הודיע שבבחירות הבאות מפלגתו תתמודד בנפרד • על איומי הפרישה של בנט: "רוצה לפרוש - שיפרוש"

איווט ליברמן. צילום: פלאש90
איווט ליברמן. צילום: פלאש90

שר החוץ אביגדור ליברמן יסיים את שיתוף הפעולה של מפלגתו עם הליכוד ובבחירות הבאות יתמודדו שתי המפלגות בנפרד, כך אמר ל'ידיעות אחרונות".

באשר לאיומי הפרישה של שר הכלכלה נפתלי בנט אומר שר החוץ, "מי שרוצה לפרוש - שיפרוש. שלא יאיים".

"אני מתקשה לראות את בנט מממש את איומיו", הוא אומר, "האמת, אנחנו לא מתרגשים מהאיומים האלה. מי שרוצה לפרק את החבילה - שישקול טוב את צעדיו. זה מהלך לא נכון מבחינת האינטרס הלאומי של מדינת ישראל. צריך להסתכל על השיקול הרחב ועל האינטרס הלאומי.

"אם בנט פורש - אנחנו הולכים לבחירות. לא הייתי הולך לכיוון קואליציה אחרת".

ליברמן גם קורץ לכיוונו של כחלון ומצהיר כי אינו רואה הסיבה מדוע לא לשתף עמו פעולה. "אני מברך על החזרה של כחלון", אמר, "הוא בחור איכותי, עם קבלות ועשייה, הוא אדם רציני. אני יכול רק לפרגן לו. שיתפנו פעולה המון שנים, עוד לפני שהיינו חברי כנסת, ואני לא רואה סיבה למה לא לשתף פעולה איתו גם עכשיו".

בתוך כך, הבוקר פרסם שר הכלכלה נפתלי בנט איגרת לאזרחי ישראל הערבים שבה טען כי שחרור המחבלים יפגע במגזר הערבי. "בשבילכם, ערביי ישראל, הסוגיה הזאת נוגעת בנושא רגיש הרבה יותר - בסוגיית החיבור ביניכם לבין מדינת ישראל. עסקת שחרור של ערביי ישראל הופכת אתכם לכאורה לאזרחים סוג ב'.

"מה בעצם עסקה כזאת באה ואומרת? אנחנו, ממשלת ישראל, משקיעים בציבור ומאמין בצורך לשלב אותו בחיי המעשה בישראל, אבל אבו מאזן בא והופך את הציבור הזה, דה פקטו, לאזרחים שלו, של הרשות הפלסטינית. לגיס חמישי חס וחלילה. רק שוו בנפשכם שוולדימיר פוטין היה כעת דורש מישראל שחרור רוצחים יוצאי רוסיה מהכלא. האם יש דבר נוראי מכך?".
כנסת רוצחים ליברמן בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד