י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רצח בביכנ"ס בצפת: שלף סכין ודקר קבצן

"הרוצח נתקף בטירוף ודקר את טוביה 7 פעמים" • שני חסרי בית פתחו בתיגרה בסיומה נדקר אחד מהם למוות • וידאו ותמונות

בזירה. צילום: אלישמע סנדמן
בזירה. צילום: אלישמע סנדמן

מזעזע: הרוג ופצוע בקטטה שפרצה הבוקר (ראשון), בין חסרי בית בבית כנסת בצפת.

קטטה פרצה בבית כנסת 'מקארב' ברחוב בר יוחאי בצפת, בין חסרי בית. במהלך הקטטה, אחד מהמתפללים יליד ארה"ב (בן 51) שהתגייר, שלף סכין ודקר את הקבצן. יש להדגיש כי בבית הכנסת לא מתקיימים תפילות ושיעורים, עקב חופשת בין הזמנים, מה שאיפשר לקבצנים להסתובב שם ולקבוע במקום את משכנם.

תושב צפת, טוביה רוז ז"ל בן 40, נדקר למוות, אחד הנוכחים בן 51 שניסה להיאבק בתוקף, נפצע באורח בינוני.

מהמרכז הרפואי זיו בצפת נמסר כי "הובא פצוע מאירוע דקירה בצפת במצב בינוני. מטופל בחדר הטראומה עם דקירות בגפיים. פצוע נוסף הגיע לבית החולים כאשר הוא ללא רוח חיים".



אחד ההתושבים, סיפר: "הרוצח נתקף בטירוף ודקר את טוביה 7 פעמים. הרוצח הוא דמות מוכרת בצפת, הוא יליד ארה"ב שהתגייר. בעבר כבר התלוננו על כך שהינו נוהג לשוטט כשהוא חמוש בסכין".

פאראמדיק מד"א ערן, שהעניק לפצועים טיפול רפואי מספר: "כשהגענו למקום מצאנו ברחוב האר"י פצוע קל דקור בפלג גופו התחתון, כונן מד"א שהיה בסמוך לאירוע העניק לו טיפול רפואי ראשוני ובהמשך הוא פונה באמבולנס מד"א לבי"ח זיו.

"ברחוב סמוך הענקנו טיפול רפואי ופינינו לבי"ח זיו תוך כדי פעולות החייאה פצוע כבן 40 דקור בפלג גופו העליון במצב אנוש, הרופאים בחדר הטראומה המשיכו בפעולות החייאה אך הפציעות שלו היו קשות מאוד והם נאלצו לקבוע את מותו".

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "פצוע אנוש ופצוע קל טופלו ע"י חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף גליל באירוע דקירות ברחוב האר"י בצפת, צוותי זק"א, מד"א, ומשטרה פעלו במקום, נסיבות האירוע ייבדקו ע"י המשטרה".

צוות זק"א מחוז צפון וכוחות משטרה במקום, החקירה הועברה לימ"ר צפון.

צילום: אלישמע סנדמן






































































דקירה פצוע קטטה הומלסים חסר בית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד