כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

רב הישיבה בצפת: ספק אם מדובר בגר צדק

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מספר ראש הישיבה בבית הכנסת 'מקארוב' על הרצח הבוקר: "הדוקר ביתר את המנוח בצורה איומה"

רב הישיבה בצפת: ספק אם מדובר בגר צדק
אלישמע סנדמן

הגאון הרב אבישי ויינגוט שליט"א, ראש ישיבת "שלום רב", שתלמידיה לומדים בבית הכנסת מקארוב בו אירע הרצח המזוויע הבוקר, אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים" כי בגלל בין הזמנים, בית המדרש היה ריק ולא נערכו בו תפילות ולימודים. "כמה תימהוניים מקומיים שאינם קשורים לישיבה או לבית הכנסת, ניצלו את ההזדמנות ועשו מה שעשו".

"מעדי ראייה שהיו במקום הבנתי שפרצה תיגרה ביניהם והדוקר ביתר את המנוח בצורה איומה שקשה לתאר".

"למשטרה כבר מספר תלונות על התנהגות אלימה מצד הדוקר שהתנהג באלימות בעבר. גם חשוב לציין שלמרות שהוא מציג את עצמו כגר צדק, הדבר מוטל בספק רב".

קטטה פרצה בבית כנסת 'מקארב' ברחוב בר יוחאי בצפת, בין חסרי בית. במהלך הקטטה, אחד מהם בן 51 יליד ארה"ב שהתגייר, שלף סכין ודקר את עמיתו כבן 40. הוא פונה לבית החולים זיו בצפת, שם נקבע מותו. החשוד ברצח נפצע באורח בינוני במהלך העימות.

החשוד ברצח, ברח תחילה יחד עם הפצוע אל תוך האמבולנס, חובש "איחוד הצלה" ששהה באמבולנס ראה אותו אך חשש לחייו, לכן כשהגיעו לבית החולים הוריד את הפצוע והראה למאבטח של בית החולים את הרוצח. המאבטח עצר אותו, ותוך דקות ספורות הגיעו עשרות שוטרים למקום לעצור אותו.

אביגדור לנדסמן יו"ר זק"א בצפת, המשמש אף כמתנדב איחוד הצלה, החל במלאכת הקודש ועבד שעות רבות בזירה, לשמור על כבוד המת. כעת מנסים בזק"א צפת לאתר את בני המשפחה, בכדי שאלה יבקשו למנוע את נתיחת הגופה - כפי שמבקשת המשטרה לעשות.

צילום: אלישמע סנדמן
רצח דקירה צפת הומלס ביתור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד