י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

זה מה שחיפשתם: נחל זורם וחולות זהובים

אתר 'טלחופש' בשיתוף 'בחדרי חרדים' עם האטרקציות המעניינות ביותר במרכז: פארק הקופים, דיונות החול הזהובות בניצנים ועוד

צילום: ארכיון
צילום: ארכיון צילום: סעיף27א לחוק זכויות יוצרים

במרכז הארץ ישנם אטרקציות רבות. אולם רבות מהן אינן מתאימות למשפחות, ואחרות כבר מוכרות על כולם.

מי לא עשה שייט בגני יהושע או בפארק הלאומי ומי לא ביקר בבית התפוצות. לרגל חול המועד פסח, והקיץ המתקרב אנו מביאים לך חבילה של אטרקציות מצוינות לכל המשפחה, שנבחרו על ידי מומחי הנופש והטיולים של אתר 'טלחופש'.

חול במועד
• פארק הקופים

פארק הקופים ביער בן שמן, הוא מקום מצוין לחוויה משפחתית המציע שלל פעילויות ואטרקציות לילדים ולכל המשפחה. המבקרים בפארק מסיירים בחורש הטבעי בליווי מדריכים מקצועיים, בין מכלאות הקופים כאשר בחלקם נכנסים ממש לתוך אזורי המחיה שלהם וצופים אף בהאכלתם.

מלבד סיורים אלו, תוכלו ליהנות משלל אטרקציות נוספות: פינת חי, פינות יצירה, מתקני ספורט אתגרי, 'אפריכיף' – פארק אפריקאי, הבית של טרזן, 'טם טם' – מתקן שעשועים גדול לילדים ועוד.

שעות פעילות: יום חול וחוה"מ - 10:00-16:00, ניתן לשהות בפארק עד 18:00.
ימי שישי וערבי חג - 10:00-14:00, ניתן לשהות בפארק עד השעה 16:00.
לפרטים: 08-9285888.

• חול המועד

מי שרוצה להרגיש מעט את הטבע לקראת הקיץ המגיע, ולאחר חורף שבו היינו ספונים בבית, אנו ממליצים לו על חולות ניצנים - שמורת טבע חולות ניצנים מתאפיינת בים של דיונות יפות וזהבהבות, בעלי חיים, צמחייה מגוונת ומעט היסטוריה. בעונת הקיץ הטיול בחולות ניצנים מומלץ בשעות בוקר מוקדמות או אחר הצהריים.

משך המסלול: 3-4 שעות.

דרך הגעה: נסיעה דרומה בכביש החוף, כביש מס' 4. בצומת אשכולות פונים מערבה אל כביש מס' 3631, לכיוון היישוב ניצן. נוסעים בכביש זה כ- 1.5 ק"מ, עוברים את מסילת הרכבת, וממשיכים עם הכביש. בפנייה השנייה פונים ימינה, ע"פ שילוט, לכיוון היישוב ניצן ובית ספר שדה שקמים. לפני שער הכניסה ליישוב ניצן פונים שמאלה אל דרך עפר המובילה למגרש החנייה של בית ספר שדה שקמים.

הנחל האחרון
• החווה של חוה

אם אתם מחפשים גן חיות נחמד, ללא הצפיפות שיש בספארי את בגן החיות התנכ"י בירושלים, המקום המומלץ ביותר עבורכם הוא החווה של חוה. ממש במרכז הארץ, שוכן ספארי גדול המשתרע על פני 22 דונם, עם מגוון גדול של בעלי חיים.

בחווה של חוה תזכו למגע בלתי אמצעי וייחודי עם בעלי החיים באווירה כפרית ומשפחתית, ומגוון רחב של פעילויות נוספות: נסיעה בכרכרה בשבילי החווה, רכיבה על חמורים, אפיית פיתות בטאבון, חליבת עיזים, גיבון גבינה, חצר ליטוף ענקית, נסיעה ברכבת הפתעות, מתחם מתנפחים ועוד המון הפתעות. בואו ליהנות מקרבה לחיות, ממרחבים ענקיים ומפעילויות מגוונות!

שעות פעילות: 16-17/4 – 9:30-18:00, 18/4 ו- 20/4 – 9:00-14:00, 22/4 – 9:30-16:00. במהלך השנה החווה פתוחה בתיאום מראש בלבד!

איך מגיעים: קיבוץ חפץ חיים; 30 דקות מתל אביב וירושלים ו- 40 דקות מבאר שבע
לפרטים: 08-8593876, 074-7025878.

• מים בששון

אם אתם מאלה שלא יכולים בלי מים ובעלי חיים פראיים, ומחפשים משהו לא שיגרתי, שמורת נחל תנינים היא המקום בשבילכם. שמורת נחל תנינים משלבת טבע והיסטוריה. הנחל נקרא כך על שם התנינים שחיו בו עד לראשית המאה ה- 20, כיום – לא נשאר מהם זכר. נחל תנינים הינו נחל איתן מהאחרונים בארץ.

משך המסלול: כשעה וחצי.

דרך הגעה: נסיעה צפונה בכביש מס' 4, עד לצומת בית חנניה וג'יסר א- זרקא, שם פונים מערבה וממשיכים בנסיעה. פונים ימינה לכיוון ג'יסר א- זרקא וממשיכים בנסיעה בגשר שחוצה מעל כביש מס' 2. לאחר מכן פונים ימינה אל שמורת טבע נחל תנינים.

קישורים:
לאטרקציות, מסעדות ומסלולים נוספים כנסו לאתר טלחופש
פסח נחל טיול מרכז הארץ מסלול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד