כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הרוגים בתאונות בצפון • סיכום אירועי החג

עיתונאי 'הארץ' ראובן פדהצור ז"ל, נהרג בתאונה ליד קיסריה • הרוג בתאונה בצומת כליל • 'בחדרי חרדים' מגיש: סיכום אירועי החג

צילום: מד"א
צילום: מד"א

ב-09:35 נמסר למד"א מרחב אשר על ת.ד חזיתית בין משאית לרכב פרטי בכביש 70 מצומת כליל לעמוקה. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של נהג הרכב הפרטי, גבר כבן 53.

העיתונאי והפרשן לענייני ביטחון של 'הארץ' ו'גלי צה"ל' ראובן פדהצור נהרג במהלך החג בתאונת דרכים במחלף קיסריה. שר הביטחון משה (בוגי) יעלון: "ד"ר ראובן פדהצור ז"ל, שנספה בערב החג בתאונת דרכים, ליווה את מערכת הביטחון וצה"ל בכתיבתו במשך עשורים רבים, ובמקרים שאינם מעטים לא חשש להיות קול אחר ולשחות נגד הזרם. ראובן היה איש חושב שהעניק עומק ורצינות לעיסוקו - ככותב, כחוקר וכמרצה לתחומי הביטחון - ונוכחותו תחסר לעוסקים בתחום, כמו גם לתלמידים רבים שלימד. אני שולח את תנחומיי למשפחת פדהצור על האובדן הכבד".

ב-16:31 נמסר למד"א מרחב איילון על ת.ד חזיתית בכביש 424 סמוך למושב יד רמב"ם. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 70. 2 פצועים באורח בינוני בשנות ה-70 פונו לבי"ח אסף הרופא.

בשעה 16:24 נמסר למד"א מרחב ירקון על גבר שנפל מגובה בבית אריה. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בלינסון גבר כבן 70 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית לאחר שנפל מעץ בגובה של כ-6 מ'.

בשעה 19:21 נמסר למד"א מרחב גלבוע על ת.ד. סמוך לפצאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ל-5 נפגעים, בהם: אחד אנוש ו-4 בינוני.

בשעה 19:07 נמסר למד"א מרחב ירדן על רכב שהתהפך בצומת שרונה. חובשים ופארמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ופינו: 1 בינוני כבן-18 במסוק מד"א לרמב"ם. 1 בינוני ואחד קל לבי"ח העמק.

נגידת בנק ישראל שבה ערב החג מארה"ב, שם השתתפה בכנס האביב של קרן המטבע הבינלאומית והבנק העולמי. במסגרת הכנס, הנגידה קיימה פגישות עבודה עם קובעי מדיניות וכלכלנים בכירים ממדינות שונות. כמו כן, הנגידה השתתפה בפאנל שעסק בחוסר האיזון בכלכלה העולמית ובתפקידם של קובעי המדיניות ביצירת סביבה יציבה שתתמוך בהמשך הצמיחה, והרצתה בדיון שעסק בסוגיית ההתערבות בשוק המט"ח על ידי משקי קטנים ופתוחים. הנגידה גם הרצתה בפני אירגונים יהודים בוושינגטון אודות ההתפתחויות במשק הישראלי. הנגידה יצאה את הארץ ביום ב' בערב (7 באפריל 2014) ושבה אתמול (14 באפריל 2014) אחר הצהריים.

סיכום אירועי חג הפסח בשיתוף אתר ׳בחדרי חרדים׳, מוקד זק״א ו׳קבוצת העיתונאים רוטרניק׳.
שריפה סיכום נפגעים אירועי החג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד