ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

המערכת הפוליטית מזועזעת: "לא לשחרר מחבלים"

יו"ר הבית היהודי: "פניהם לטרור ולא לשלום" • אורי אריאל ואלי ישי קוראים: "לעצור את שחרור המחבלים"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

הפיגוע בחברון: שרים וח"כים הביעו את זעזוע מרצח שאירע בערב החג וקוראים להסיק מסקנות בהתאם.

יושב ראש הבית היהודי, נפתלי בנט, אומר כי הרשות הפלסטינית בראשות אבו-מאזן, מעודדת ומממנת רוצחי יהודים ביד אחת וביד השנייה סוחטת את ישראל לשחרר את אותם הרוצחים. "פניהם לטרור ולא לשלום" דברי בנט.

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל הגיב על הפיגוע: ״כל שחרור מחבלים שפלים מעודד את הטרור ולא מקדם שום שלום. ארגוני הטרור מזהים היטב את חולשת ישראל שמוכנה לשחרר רוצחים שפלים רק כדי שיואילו להמשיך את המו״מ. אני קורא לראש הממשלה לשים סוף לסחטנות הפלסטינית להודיע חד משמעית כי לא ישוחררו מחבלים ולדרוש את ביטול הפניות לאו״ם כתנאי להמשך המו״מ״.

ח"כ אלי ישי אומר: "הפיגוע מציב לקברניטי המדינה תמרור עצור ואזהרה כנגד הרעיון האנטי ישראלי של שחרור מחבלים. מי שמבקש לשחרר רוצחים בתקווה לשלום שיכון לפיגועים נוספים. על רה"מ להסיר מסדר היום רעיון מסוכן זה".

ראש מועצת קרית ארבע חברון מלאכי לוינגר: "אני רואה בחומרה את הרצח והפגיעה במשפחות שבאו להתארח לליל הסדר בעיר האבות והאמהות. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחה ואיחולי החלמה לפצועים ומחזק את צה״ל וכוחות הבטחון שישימו במהירות את ידם על המרצחים. בנוסף אני קורא לכל עם ישראל דווקא עכשיו לבוא ולתת תגובה ציונית הולמת, לחזק ולהתחזק מרוחם של האבות והאמהות ולחגוג יחד איתנו את שמחת החג באתרים השונים של העיר העתיקה המתחדשת כולל ב"בית השלום", לא ניתן לרוצחים ולמחבלים לפגוע בצדקת דרכינו".

ח"כ איילת שקד על הפיגוע: "הרוצחים הפלשתינאים זוכים בחג חירות משלהם על כל מעשה טירור אותו הם מבצעים. בזמן ישיבתם בכלא הם מקבלים משכורת שמנה מהרשות ומתענגים על אוכל טוב. כל זה בתוספת שעות בידור טלוויזיוניות איכותיות עם עשרות ערוצים וחברה טובה. אה וכמובן, חנינה מהכלא תוך מס' שנים בעקבות חתימה על עסקה. ומי לא רוצה שכל יום יהיה יום חג??"
שחרור טרור פיגוע מחבלים מדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד