כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

על הקרוסלה בלונה פארק: 21 ילדים נפצעו בת"א

תקלה על מתקן בלונה פארק הובילה לעצירתו הפתאומית, שגרמה לפציעתם של עשרות ילדים; הפצועים פונו לבתי חולים

ילד מפונה מהמקום, צילום: עוזי ברק, דוברות איחוד הצלה
ילד מפונה מהמקום, צילום: עוזי ברק, דוברות איחוד הצלה

מעט לפני השעה 15:00 נפגעו כ-22 ילדים לאחר שנפצעו ממתקן בלונה פארק בתל אביב, מול גני יהשוע. כונני איחוד הצלה וצוותי מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לילדים בגילאי 6-13 שנפצעו באורח קל עם חבלות בגפיים. תשעה מהפצועים פונו לבית החולים דנה, שבעה פונו לבית החולים שניידר לילדים, וחמישה לבית החולים וולפסון בחולון.

אבי יוסף חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "כשהגעתי לזירה סיפרו לי האזרחים כי המתקן נעצר בפתאומיות מה שגרם לילדים שעל המתקן לחבלות ופציעות, באורח נס הילדים נפגעו באורח קל בלבד, אני וחובשים נוספים מיחידת האופנולנסים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים, נסיבות המקרה נבדקות ע"י המשטרה".

פאראמדיקית מד"א יערית פרקש שהגיעה למקום בניידת טיפול נמרץ של מד"א, והעניקה לילדים טיפול רפואי, מספרת: "למרפאה בסמוך לכניסה ללונה פארק הובאו 22 ילדים שנפצעו בגפיים באורח קל".

"חלק מהילדים סיפרו כי ישבו על מתקן מסתובב ומסיבה שלא ידעו המתקן נעצר והם נפצעו. במקום הייתה היסטריה גדולה של הורים וילדים בוכים, כוחות גדולים של מד"א שהוזנקו למקום העניקו לכל הילדים טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינו אותם באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ לבתי החולים דנה, שניידר וולפסון".

ממשטרת תל אביב נמסר כי על פי דיווח ראשוני מדובר בכשל טכני באחד המתקנים בלונה פארק.

מהנהלת הלונה פארק נמסר: "בעקבות תקלה טכנית במתקן הקרוסלה בלונה פארק, אשר בסיום כל סבב מאט, תהליך העצירה של הסבב הנוכחי היה מהיר יחסית מהמהירות הרגילה, ומספר ילדים נחבלו באופן קל וטופלו במקום.

"פעילות המתקן הופסקה וצוות המהנדסים בודק את הנסיבות של התקלה. הנהלת הלונה פארק הודיעה שהמתקן לא יחזור לפעילות עד לבירור מקור התקלה ומניעת הישנותה".

צילום: עוזי ברק דוברות "איחוד הצלה"


















בית חולים פצועים שניידר לונה פארק קרוסלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד