י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

התקרבו בצורה חשודה לזוג המלכותי, ונעצרו

שני החשודים, היו לבושים כחסידי חב"ד והתנהגו באופן שעורר את חשד המאבטחים • נשיא הקהילה היהודית: הם רק התחפשו לחרדים

משטרת אנגליה, צילום ארכיון
משטרת אנגליה, צילום ארכיון צילום: רויטרס

שני בני אדם בלבוש חרדי, שהתנהגו באופן מוזר והתקרב לזוג האנגלי המלכותי הנסיך ויליאם ואשתו קייט מידלטון, נעצרו אתמול באוסטרליה.

המקרה אירע בערב פסח במהלך ביקור שערכו הדוכס והדוכסית של בריטניה בהרים הכחולים של אוסטרליה, כך מדווח הדיילי מייל. העיתון מספר כי אחד האנשים היה לבוש בלבוש חסידי חב"ד, שכלל ווסט שנראה כמו אפוד חסין כדורים, ודיבר כל הזמן בדיבורית ובאזניות. השניים עוררו את חשדה של המשטרה ושל שירותי הביטחון שעצרו אותם לחקירה.

בו במקום נאלצו האנשים לפשוט את בגדיהם, חשדם של אנשי הביטחון גבר כאשר גילו כי על הווסט שלבשו השניים תווית המעידה כי האפודה הגיעה מישראל. המקרה אירע בכפר וימלי, זמן קצר לאחר שהזוג המלכותי הגיעו לביקור בכפר שנהרס כליל לפני חצי שנה, בדליקה שפרצה באזור והותירה עשרות אנשים ללא קורת גג.

העיתון מדווח כי שני היהודים החרדיים התקרבו למכונית המלכותית בשעה שבני הזוג נכנסו לרכב והתכוננו לעזוב את המקום. דובר המשטרה אישר כי שני חשודים בגילאי 37 ו-21 עוררו את חשדם של השוטרים שערכו חיפוש בגדיהם ותחקור, ודרשו מהם לעזוב את המקום.

דויד ברגר נשיא קבוצת התושבים בשכונת שלום עליכם אמר כי הוא מאמין שמדובר באנשים שהתחפשו לחרדים. "הם בודאי לא תושבי המקום, והם עוררו את חשדי מיד", אמר ברגר לכלי התקשורת.
חרדים בריטניה אבטחה אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד