כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

אנטליה תחילה: 1.3 מיליון איש עברו החודש בנתב"ג

אפריל הסתיים עם מספר גבוה במיוחד של טיסות, בהם יותר ממאה אלף לטורקיה • במקום השני: ארה"ב

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

מספר הנוסעים גבר על התחזיות: חודש אפריל יסתיים עם מעל 1.3 מיליון נוסעים בנתב"ג ומעל 8,200 תנועות מטוסים, גידול של כ-30% בתנועת הנוסעים והמטוסים.

את טבלת היעדים הובילה תורכיה עם 107,464 נוסעים, מהם 73,595 נוסעים לאיסטנבול, כאשר תנועת הנוסעים באנטליה בלבד הסתכמה במעל 33,812 נוסעים. לאחריה ארה"ב עם 82,538 נוסעים, איטליה עם 68,007 נוסעים, גרמניה עם 67,587 נוסעים וצרפת עם 65,590 נוסעים.

בקרב חברות התעופה שהובילו את תנועת הנוסעים במהלך חופשת הפסח: אל-על במקום הראשון עם 274,371 נוסעים, טורקיש אייר עם 51,627 נוסעים, ארקיע עם 32,515 נוסעים, בפעם הראשונה חברת הלואו-קוסט איזי ג'ט במקום הרביעי עם 23,157 נוסעים ולאחריה אירופלוט.

מנהל נתב"ג, שמואל זכאי, ציין: "נתב"ג הינו אחד מ-5 השדות המובילים בשיעור הגידול בתנועת הנוסעים באירופה, תופעה המשויכת למימוש הסכם השמיים הפתוחים, הסכם המהווה בשורה עבור הצרכן הישראלי. בנמל התעופה בן גוריון עברנו לשימוש מוגבר בטכנולוגיות לשירות הנוסעים אשר שיפרו את חווית הטיסה כבמתקדמים בנמלי התעופה בעולם וכחלק מהמהפכה שעוברת על נתב"ג. פנינו לעשור הקרוב והרשות נמצאת בעיצומה של מהפכה לשינויי בתשתיות התעופה האזרחית בישראל. בנתב"ג יפעלו בקרוב מסלולים מחודשים, בזאת יגיע לסיומו פרויקט שדרוג המסלולים שיאפשר בטיחות גבוהה יותר והכפלה של תנועות המטוסים".

מנכ"ל רש"ת, יעקב גנות, אמר: "במהלך ימי חג הפסח העמידה רשות שדות התעופה לרשות הנוסעים צוותים מתוגברים בנתב"ג, בשדות התעופה הפנים ארציים ובמעברי הגבול. בנמל התעופה בן גוריון חוו הנוסעים רמת שירות גבוהה ביותר כאשר לרשותם עמד צוות מתוגבר והנוסעים נהנו מהליך בדוק ביטחוני חדש ומהיר. כלל עובדי ומנהלי רש"ת עשו לילות כימים במהלך הפסח בכדי שהנוסעים ייהנה מחופשה נעימה ומחוויית הטיסה".

תנועת הנוסעים המוגברת תמשך עד לסוף חודש אפריל עם שובם של כלל הנופשים מחו"ל.

אפליקציה חדשה אשר הושקה לפני הפסח בנמל התעופה בן גוריון מרגע תכנון הטיסה בבית ועד לחזרת הנוסעים מחו"ל סייעה רבות, כאשר היא ניתנת להורדה כשירות חינם של נמל התעופה בן גוריון.

קישורים:
הורדה לאיפון
הורדה לאנדרואיד
ישראלים חו''ל אפליקציה טיסה טורקיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד