כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

אשר מבטיח: נחגוג מימונה באתר הבניה של אחיסמך

ח"כ יעקב אשר השתתף במימונה בלוד, והבטיח לראש העיר סיוע בפיתוח ושיקום העיר • "נקיים מימונה שנה הבאה באחיסמך"

אשר מבטיח: נחגוג מימונה באתר הבניה של אחיסמך



חבר הכנסת יעקב אשר השתתף אמש (ב) בחגיגת המימונה המסורתית בביתו של ראש עיריית לוד עו״ד יאיר רביבו, בה היו גם אישי ציבור ותושבי העיר לוד. בנאומו במהלך הערב הודה ראש העיר לח"כ אשר על השתתפותו באירוע, וציין את שמחתו בהגעתה הצפויה של האוכלוסיה החרדית לעיר לוד במסגרת פרויקט אחיסמך.

״איכלוס השכונה יחזק את העיר לוד הנמצאת בתנופת פיתוח״, אמר רביבו, והוסיף: ״אני רוצה להודות לח"כ יעקב אשר על עמידתו לימין העיר לוד, ובעז"ה בקרוב מאד יתחילו העבודות בשטח״.

ראש העיר הבטיח גם: ״בעז״ה את חגיגות המימונה של השנה הבאה נחגוג כבר בבתי התושבים באחיסמך. אני מקווה כי כבר בימים הקרובים יתחילו לבנות בשטח. הבנתי כמה הנושא חשוב והעיריה ביחד עם משרדי הממשלה נערכים להתחלת העבודות. ואני בטוח שנקבל את העזרה להשגת התקציבים למוסדות הציבור ששכונה זו תצטרך״.

ח״כ אשר הגיב: ״אני שמח ומודה לראש העיר על כך שזכה לשמח אלפי משפחות צעירות חרדיות וסוף סוף לאחר המתנה ממושכת ואי וודאות גדולה הן יכולות להרגיש כבני חורין ולנשום לרווחה. אין לי ספק כי המאמצים הכבירים שהושקעו בנושא זה בחודשים האחרונים במטרה שחברי קבוצת הרוכשים החרדית לא ייפגעו - נשאו פרי, וכבר בימים הקרובים נראה את העבודות הראשונות בשטח.

"אני מקבל את ההזמנה של ראש העיר לקיים מימונה שנה הבאה באחיסמך, גם אם זה ייעשה באתר הבנייה... ולאחר מכן בבתי התושבים. אני וחברי נמשיך לעמוד לימין ראש העיר, וכבר ניכר השינוי המתחולל בעיר בפיתוח והשקעה למען התושבים מאז היכנסו לתפקיד״.
אלעד הבטחה אחיסמך אשר מופלטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד