כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

שידוך משולש: צאנז, סערט ויז'ניץ וקרעטשניף

שלוש החצרות הממוקמות בערים חילוניות חוגגות את השידוך • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים המרתקים והפיקנטיים

האדמו"רים מסערט ויז'ניץ וצאנז. צילום: אהרן ברוך ליבוביץ
האדמו"רים מסערט ויז'ניץ וצאנז. צילום: אהרן ברוך ליבוביץ

שמחה בחצרות החסידים: נכדו של האדמו"ר מצאנז, בן לבנו הגרימ"ד הלברשטאם, התארס היום (ג) בצהריים עם נכדת האדמו"ר מקרעטשניף, בת לבנו הרה"צ רבי איתמר רוזנבוים, רב חסידי קרעטשניף בבני ברק וחתן הרה"צ רבי נפתלי ראובן קורנרייך אב"ד תל ציון - חתנו של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ.

החסידים מציינים כי השידוך המדובר הוא שידוך של שלוש חצרות, שהאדמו"רים העומדים בראשן גרים בערים חילוניות ומפיצים שם את תורתם. האדמו"ר מצאנז - נתניה, האדמו"ר מקרעטשניף - רחובות, והאדמו"ר מסערט ויז'ניץ - חיפה, כאשר בשלושת הערים הללו הקימו האדמו"רים קריות חסידיות לתפארת.

מדובר בשידוך הנעשה לראשונה בין חצרות סערט ויז'ניץ וצאנז, והכלה היא הנינה הראשונה של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ.

בחסידות צאנז מדובר בשמחה כפולה, שכן לבנו של האדמו"ר הרה"צ רבי יחזקאל שרגא ברוך הלברשטאם, הרב הצעיר דקרית צאנז, נולדה בת הבוקר, נכדה לגאון רבי יצחק הלפרין רב שכונת רמות ג' בירושלים - בנו של הגר"א הלפרין גאב"ד גולדס גרין בלונדון. שמחת הקידושא רבא תתקיים בשבת הקרובה בקרית החסידות בנתניה.
.
שמחת האירוסין תתקיים ביום חמישי השבוע ב'היכלי רוזנברג' בנתניה, בשילוב טיש למייסד שושלת צאנז בעל ה'דברי חיים' מצאנז זצ"ל. זקני החסידות מציינים כי אירוסיו של אבי החתן הגרימ"ד הלברשטאם נערכו לפני כ-25 שנה באותו תאריך.
צאנז סערט ויזניץ אירוסין קרעטשניף שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד