י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

מופע חגיגי למען איחוד הצלה

שלושת החזנים יצחק מאיר הלפגוט, נתנאל הרטשיק ושלמה גליק, הופיעו בערב מיוחד למען ארגון 'איחוד הצלה'

צילום: איחוד הצלה
צילום: איחוד הצלה

כאלף איש השתתפו ביום חמישי האחרון בקונצרט חזנות בתיאטרון ירושלים - למען ארגון איחוד הצלה.

שלושה חזנים בעלי שם עולמי הופיעו בקונצרט בליווי התזמורת הסימפונית ירושלים בניצוחו של אלי יפה ודוד זבה: יצחק מאיר הלפגוט, נתנאל הרטשיק ושלמה גליק.

במופע ארוך ומרשים נהנה הקהל הרב שגדש את האולם משירי חזנות, שירים ישראלים וקטעי מזמור מההגדה של פסח.

החזן שלמה גליק, מתנדב באיחוד הצלה, קיבל אות הוקרה על פעילותו המתמשכת והמסורה לארגון. גליק משמש כחובש ביחידת האופנולונסים ויוצא להציל חיים באופן שוטף. את התעודה העניק לו פרופ' אבי ריבקין מנהל אגף רפואה דחופה בהדסה וראש הוועדה הרפואית באיחוד הצלה. אלי ביר, נשיא איחוד הצלה, הודה לפרופ' ריבקין על תרומתו הגדולה לארגון.

במהלך האירוע הוקרן סרט המתאר את סיפורו המרגש של רפאל אסולין בן השש- שחולה בסרטן מאז היותו בן שנה וחלומו להיות מתנדב באיחוד הצלה כמו אביו. בפורים האחרון הכין אביו של רפאל לבנו אופנוע מוקטן - זהה לאופנוע עליו הוא רוכב. רפאל הוזמן לבמה וקיבל מתנה משרוליק ביר, בנו של נשיא איחוד הצלה והבטחה שכשיגיע לגיל 21 יהפוך להיות מתנדב מהמניין.

אלי ביר, נשיא איחוד הצלה אמר באירוע: "כשהייתי בן 15 רציתי להציל אדם אחד- ולשמחתי זכיתי להציל חיים רבים. היום רפאל אסולין בן השש עם חולם את אותו חלום. אני אוהב ילדים קטנים שכבר מעכשיו רוצים לצאת ולהציל חיים- תודה לכל אחד ואחד ממכם שעוזר לנו להגשים את החלום- ולהמשיך את הפעילות שלנו".

אלי ביר ביקש להעניק ללאונרדו פרקש, אחד מידידי איחוד הצלה בעולם, תמונה כתודה על העמידה האיתנה של לימין הארגון, על אימוץ המתנדבים בצוות חיפה וצפת היוצאים להציל חיים ועל העזרה הרבה בקיום הקונצרט.

החזנים בחרו לסיים את המופע בפיוט "והיא שעמדה" ובסיומו הקהל נעמד על רגליו והריע להם.

צילומים- דוד לף, דוברות איחוד הצלה






















איחוד הצלה סרט ריבקין אלי ביר חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד