כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

עשו לנו מלך • גלריה

בבית הספר acc חגגו את סיום קורס פירסומאים חרדים. לאירוע, שניסה לשווק לנו מונרכיה, הוזמנו ראשי משרדי הפרסום ועובדים בכירים. עם תום ספירת הקולות נבחר זוכה • חני וייזר ויעקב נחומי היו שם

עשו לנו מלך • גלריה



אוויר דחוס. לחץ דביק מריץ את כולם לכיתה הגדולה.

עוד קורס פרסום חרדי בACC מסיים מסכת.

שני פרינטים, שלט חוצות וסטיקר כפול 11 קליבערים נלהבים. הם שם כדי לשכנע אותנו שהדמוקרטיה כבר לגמרי פאסה והפתרון האולטימטיבי זה... מלך.

כל שליטי הארעי שהכתרנו בינתיים התגלו כסתם קלישאה, מתחלפים לנו בקצב. רק שמעון פרס בא כדי להישאר. אין כאן מלכות. החומוס הרי טוב יותר בירדן. יחי ההבדל.

האמת, פני הדור כפני המלך: לא מתאים לישראלים, שיכתיבו להם מה לעשות.

במסטיק על קיר, הכתובת מגחכת: "מי יקח אתכם"? כולם הרי יודעים רק להבטיח. צריך אחד שלא ידע גם את זה. עדיף שיתאים את עצמו, שיהיה מלך של כווווולם. מלך בהזמנה אישית. אחד שנוכל לסמוך עליו, שידע לחתוך.

וא
ולי בעצם צריך מלכה?

שדרות יהודית 35 בית ד.נ.ר. שוק צבעוני בפנים. אם אתה לא יודע לאן נקלעת ההימור יכול להיות קטלני. מוזיקה ברקע. אחד מחלק שושנים אדומות, אחר קורא בקלפים. מישהו מדרבן למרוח גרפיטי על הקירות, מנגב תוך כדי חומוס ומזמין לתחרות באולינג על קרש חיתוך. בפינת יצירה אפשר אפילו לצבוע מלך שחמט, להדביק לו עיינים זזות ולשים תחתיו עיר. בני ברק מככבת.

הכיבוד דיאטטי, בהזמנה אמרו "לא משהו" והלכו על פירות העונה. ענבים מפונצ'רים על הרצפה חוברים לפיסות קד"מ קמוטות. תוצרים שלא היו מביישים את קורס הקופירייטינג הגדול, המיתולוגי.

הרבה שופטים. יעקב איזאק (גל אורן BSD) בפינה עם איתן דובקין (מקאן אריקסון) ופיני יצחקי (יועץ שר התקשורת), ואליהם הצטרף יאיר בורוכוב (עורך שטורעם.נט). בולטון שלחו את שרה פוגל, דמיון ציינו נוכחות עם רותי אטיאס ופנינה ויינרב. אפיקים שלחו את מתניה טוויטו, מימד את תהילה פרדס. ותוצאות הגיעו עם מוישי איצקוביץ'.

מהעיתונות הכתובה הגיעו ינון פלח, נתי טוקר, חיים גיל ואהובי שוורץ. רדיו קול חי שלחו את אסתי חדד, ערוץ 1 את ליטל שמש. אבי פאר (מותגים) וחנן ברקאי (100 ימים) באו להציץ. יעקב נחומי, צלם בחדרי חרדים הפתיע באיכות צפויה ובפלאשים מסנוורים, הכל בשביל הצופים מהבית.

ספירת קולות זריזה והזוכים כדלהלן: מקום שלישי נטע כ"ץ עם "יצאת מלך!". מקום שני שמואל אויש (פרסום כיון) עם "מלך של כווווולם". מקום ראשון אריאל קליקשטיין (תוצאות, פשקוויל) עם "ישראל רוצה מלכה".

וכמו שהרימו הכל תוך זמן קצר, הקליבערים מתקפלים. תעשיית הפרסום והשיווק מחכה להם מעבר לדלת המעלית החלודה. יש לאן למהר.


















































































































































































































קישורים:
לצפייה בעבודות שהכינו בוגרי הקורס - לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד