י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

יעקב אשר: מתי לפיד ביקר באשדוד ונתיבות?

ח"כ יעקב אשר תקף את שר האוצר יאיר לפיד: "יש אטימות ורשעות מצדו - הוא כלל לא מכיר את האוכלוסיות בפריפריה"

יעקב אשר. צילום: פלאש90
יעקב אשר. צילום: פלאש90

"מתי לפיד היה באשדוד ונתיבות?", כך תקף היום (שלישי) ח"כ יעקב אשר את שר האוצר יאיר לפיד.

פאנל מסכם של כנס רמלה שנערך ע"י ארגון קוממיות עסק בסוגית ״מדיניות כלכלית במדינה יהודית״. השתתף בפאנל ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) לצידה של ח"כ איילת שקד (הבית היהודי) ועוד.

שקד טענה שניכרת עליה במצבן של האוכלוסיות החלשות ואשר הגיב: "לא רק שאין בשורה בהסתכלות ובטיפול באוכלוסיות חלשות בפריפריה, אלא ישנה אטימות ורשעות מצדו של שר האוצר יאיר לפיד אשר כלל לא מכיר אוכלוסיות אלו המתגוררות בפריפריה.

"מישהו יכול להזכיר לי מתי מתחילת הקדנציה שלו, הוא ירד לשטח? מתי בפעם האחרונה הוא ביקר באשדוד? בנתיבות? בקרית שמונה?

אשר תקף את סיעתה של שקד על שותפותה בקואליציה: "לצערי", אמר, "האח בנט וחברי הבית היהודי לא מצליחים להשפיע לטובה בשום דבר שיוביל לחיזוק הזהות היהודית בממשלה זו, והם רק מנצלים את התקופה הזו, ונהנים מ״דמי השדכנות״ שהם מקבלים מדי פעם לעמותות, ישיבות, פרויקטים ודברים נקודתיים הקרובים למפלגתם״.

בהמשך הפאנל התייחס אשר לטענות כי מועברים לחרדים תקציבים גדולים לישיבות, והשיב: ״אדם שלא מאמין לא יבין אף פעם מדוע עם ישראל צריך את עולם הישיבות, מי שלא טעם, לא יודע. לגבי הטענה השקרית והלא נכונה שמעבירים כספים גדולים לישיבות, יש בידי השוואות ברורות שעשו בין תקציב הסטודנטים לתקציב בני הישיבות שמוכיחות שסטודנטים מקבלים הרבה יותר, וזה הזוי, שבמדינת היהודים אברך שלומד תורה מקבל הרבה פחות מסטודנט שלומד היסטוריה יוונית, נעשה כאן עוול".
יעקב אשר בחירות כנסת לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד