כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

בחור ישיבה נפגע בעין מודע; מצבו אנוש

בחור ישיבה בן 20 איבד את הכרתו בנחל עין-מודע; לאחר שלן עם חבריו במקום, נכנס בשעה 6:00 בבוקר לבריכה רדודה • חבריו ביצעו בו החייאה באמצעות הטלפון עד לבוא כוחות ההצלה, שפינו אותו לבי"ח העמק בעפולה • הוריו הגיעו כעת לבית החולים, שם הרופאים נאבקים על חייו במחלקת טיפול נמרץ • "מצבו קשה מאוד ולא יציב"

עין מודע; צילום: בחדרי חרדים
עין מודע; צילום: בחדרי חרדים

תלמיד ישיבה בן 20.5 משכונת רמות בירושלים טבע במעיין עין מודע שבעמק המעיינות באיזור בית שאן, לאחר שנכנס למים ואיבד את הכרתו, מסיבה שעדיין לא הובררה.

הבוקר מעט לאחר השעה 6:00, הצעיר נמצא על ידי חבריו בבריכה כשהוא מחוסר הכרה, לאחר שישנו במקום בלילה. מתנדבי איחוד הצלה וצוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, והוא פונה תוך כדי פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים העמק בעפולה, שם מנסים הרופאים להציל את חייו.

דוברת בית החולים 'העמק', מירב מויאל, מסרה ל'בחדרי חרדים' כי מצבו של הבחור קשה מאוד, וכי הוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ נשימתי כשהוא מורדם ומונשם ובמצב לא יציב.

מדריך הטיולים שוקי לביא אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי "במקום יש בריכה רדודה וצלולה, המתאימה לרחצת ילדים קטנים".

במהלך הטיפול גילו הרופאים כי לבחור יש שבר בגולגולת, מה שמעלה חשד כי הבחור קפץ אל תוך המים, ונחבט בראשו. כאמור, הפרטים אינם ברורים דיים.

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "מדובר בצעיר תלמיד ישיבה מירושלים שאיבד את ההכרה במהלך שחייה במעיין, חבריו של הצעיר התחילו בפעולות החייאה תוך כדי הדרכה טלפונית עד להגעת החובשים שהמשיכו בפעולות החייאה ממושכות, חבריו סיפרו כי הצעיר במהלך שחייה איבד את ההכרה ולאחר שמשו אותו מהמים החלו בפעולות החייאה בניסיון להציל את חייו, הצעיר פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה במצב אנוש".

פאראמדיק מד"א שי אשכנזי שהגיע למקום מספר: "במוקד מד"א התקבלה קריאה על צעיר כבן 21 שנכנס למעיין וטבע, החובש במוקד מד"א תדרך את האזרחים במקום כיצד לבצע פעולות החייאה בסיסיות, כשהגענו למקום המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמה, עיסויים, תרופות ושוקים חשמליים. לאחר שחזר הדופק ומצבו התייצב מעט הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח העמק כשהוא במצב קשה מורדם ומונשם."

משטרת בית שאן פתחה בחקירה, אין חשד לפלילים בשלב זה.

בני המשפחה ביקשו מגולשי האתר להעתיר בתפילה עבור הבחור מאיר בן מאשה לרפואה שלמה.

עין מודע; צילום: בחדרי חרדים


טבע בחור נחל עין מודע הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד