כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

האמא מתחננת: "תקרעו שערי שמים עבור בני"

מצבו של בחור הישיבה שנפצע במעיין עין מודע הבוקר עדיין קשה מאוד • אמו מתחננת בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "תקרעו שערי שמים, תתפללו עבור בני חיים מאיר בן מאשה" • בהוראת הגר"א נבנצל הוסיפו לבחור את השם חיים • טרם ידועה סיבת הפציעה, אך לאחר שאותר שבר בגולגולת, מתעורר חשד כי הבחור חשב שהמים עמוקים וקפץ לתוכם

עין מודע; צילום ויקיפדיה
עין מודע; צילום ויקיפדיה

"תקרעו שערי שמים והתפללו עבור בני חיים מאיר בן מאשה", כך מבקשת אם הבחור שנפצע הבוקר (ד) במעיין עין מודע שבעמק המעיינות באיזור בית שאן.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', אומרת האם מאשה קידר, המשמשת כמנהלת שיווק מגזר חרדי בקופ"ח מאוחדת, כי הרב אביגדור יחזקאל הלוי נבנצל, רבה של העיר העתיקה בירושלים, הוסיף לבנה את השם "חיים".

הבחור, המשמש כמדריך בישיבת מערבא במושב מתתיהו, ישן הלילה עם חבריו לטיול בסמוך למעיין. לדברי החברים הוא איבד את הכרתו במהלך שחייה ולאחר שמשו אותו מהמים הם החלו בפעולות החייאה בניסיון להציל את חייו.

עדיין לא ברור כיצד נפצע, אולם הרופאים איתרו שבר בגולגלתו, מה שמעלה חשד כי קפץ למים בחושבו שהם עמוקים, ונחבט קשות בראשו.

הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק - הסמוך לבית החולים, הגיע לחדר הטראומה, שם הבחור מטופל בשעה זו, כאשר מצבו קשה מאוד.

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "מדובר בצעיר תלמיד ישיבה מירושלים שאיבד את ההכרה במהלך שחייה במעיין, חבריו של הצעיר התחילו בפעולות החייאה תוך כדי הדרכה טלפונית עד להגעת החובשים שהמשיכו בפעולות החייאה ממושכות, הצעיר פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה במצב אנוש".

עין מודע; צילום בחדרי חרדים,


,
עין מודע צעיר רחמי שמים תפילה בחור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד