ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

יענק'ל תתקשר לנטלי

ראשי 'איחוד הצלה' ו'הצלה גוש דן' נפגשו עם מנהלי 'נטלי' בבית הגר"י סילמן - לבחון שיתוף פעולה במאבק נגד מד"א. איחוד הצלה: הגיע הזמן לומר די לפוליטיקה שהתערבה בהצלת חיים

יענק'ל תתקשר לנטלי

חברי ועדת הרבנים של 'איחוד הצלה' ו"הצלה גוש דן", נפגשו ביום שני בביתו של חבר ועדת הרבנים, הגר"י סילמן, יחד עם ראשי הארגון ועם מנהלי חברי נטלי, לבחינה מדוקדקת של אפשרות לשיתוף פעולה בין הצדדים - להצלת חיי אדם.

כזכור, בכינוס הגדול שנערך בפתח תקווה, בו השתתפו מתנדבי ארגוני ההצלה מכל רחבי הארץ, קראו גדולי ישראל למתנדבים לפעול בתחום של הצלת חיים, אך ורק במסגרת הארגונים החרדיים.

במהלך כינוס הורו רבני הארגון, כי בהוראת גדולי ישראל, יש לנסות ולפתור את המשבר עם מד"א בדרכי שלום, אך אם הדבר לא יצלח, יש לבחון אופציות נוספות.

עד עתה לא נראה כי ראשי ארגון מד"א מתכוונים לבוא לקראת דרישות רבני ארגוני ההצלה. להיפך, מד"א אף החריף את המאבק נגד הארגונים ונגד המתנדבים.

ועד עובדי מד"א, בגיבוי ההנהלה, החל במסע נגד מתנדבי 'איחוד הצלה' ו'הצלה גוש דן', אך בהנהלת הארגונים הורו למתנדבים שלא להגיב ולהמשיך בפעולות להצלת חיים כרגיל, למרות הניסיונות של מד"א למנוע זאת.

לפיכך, החלו ב'איחוד הצלה' לבחון את האפשרויות הקיימות, וביום שני נערכה פגישה בין חברי ועדת הרבנים, ראשי הארגון ומנהלי חברת נטלי, המפעילה מוקדים רפואיים, צוותי רופאים לביקורי בית, אמבולנסים המעניקים שירות ליותר מ-100 אלף מנויים, וכוננים המעניקים שירות רפואי לכל מוסדות החינוך ברחבי הארץ.

בפגישה הועלו הדרישות המיוחדות של ארגוני ההצלה, במטרה למצוא שותף מכובד להמשך הפעילות מצילת החיים. הצדדים סיכמו לבחון את כל ההיבטים הקשורים בפעילות משותפת של 'נטלי', על שלוחותיה השונות, לבין ארגוני ההצלה המפעילים יותר מ-1,500 מתנדבים בכל רחבי הארץ.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד