י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

טרגדיה בעין מודע: הבחור מאיר קדר ז"ל

אסון 'בין הזמנים': הבחור מאיר קדר ז"ל, תלמיד ישיבת 'כנסת הגדולה' במודיעין עילית, טבע למוות

הבחור מאיר קדר ז"ל
הבחור מאיר קדר ז"ל

טרגדיית בין הזמנים: הבחור החשוב מאיר קדר ז"ל, שאיבד את הכרתו במעיין עין מודע, והרופאים נלחמו משעות הבוקר (ד) על חייו - נפטר בבית החולים העמק כשהא בן 20 בפטירתו.

הלילה יצא המנוח לטיול עם חבריו סמוך למעיין. לדברי החברים, הוא איבד את הכרתו במהלך שחייה, ולאחר שמשו אותו מהמים הם החלו בפעולות החייאה בניסיון להציל את חייו. בהמשך הוא פונה לבית החולים והגר"א נבנצאל, רבה של העיר העתיקה, אף הוסיף לו את השם חיים, אך נגזרה הגזירה והוא השיב את נשמתו ליוצרה.

מאיר קדר ז"ל נולד בירושלים בי' אב תשנ"ג לאביו הרב שמעון קדר שיבלחט"א ולאמו מרת מאשה, מנהלת שיווק מגזר חרדי בקופת חולים מאוחדת.

"הטרגדיה היא קשה מאוד", אומרים חבריו לספסל הלימודים, תלמידי ישיבת 'כנסת הגדולה' במודיעין עילית, המסרבים לעכל את הבשורה המרה.

הם מספרים ל'בחדרי חרדים' על בחור מתמיד ושקדן עצום, ירא שמים אמיתי, שהיה דבוק במורו ורבו ראש הישיבה הגאון רבי הלל זקס. "מדובר באבידה גדולה ממש, הוא יחסר לכולנו. חבל על דאבדין", הם מבכים.

"מאז שהגיע לישיבה מישיבת מערבא - בה למד בישיבה קטנה, שקד על תלמודו כל הזמן. טיולים באמצע הזמן לא דיברו אליו, והנה כעת הגיע בין הזמנים ומאיר יצא לשאוף אויר ראשון, והגרוע מכל קרה".

בנוסף ללימודיו בישיבה, שימש מאיר ז"ל כמדריך בישיבת מערבא במושב מתתיהו הסמוך.

הותיר אחריו את הוריו אחיו ואחיותיו.

הלוויתו תצא הערב בשעה 21:30 מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות - שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
מאיר קדר טרגדיה ירושלים כנסת הגדולה עין מודע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד