כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

חייל חרדי הותקף בבני ברק: "עמדו לי דמעות בעיניים"

חייל הותקף מילולית במרכז בני-ברק • "החלו לצעוק בקולי קולות ״חרד"ק צא מהעיר שלנו - אתה מבייש את היהדות"

צילום: ארכיון
צילום: ארכיון

תקיפות חיילים חרדים הם נחלת העבר? מסתבר שלא. חייל חרדי התלונן היום (רביעי) על תקיפה מילולית אותו חווה אמש בבבני ברק.

בפוסט אותו פרסם בדף הפייסבוק שלו, מתלונן החייל ברוך אינדיג, על תקיפתו. "זכותכם לחנך את הילדים שלכם שלא יתגייסו ויישארו בישיבה", הוא כותב, "אבל שהאלף בית יהיה שיתנהגו כמו בני אדם ולא כמו בהמות".

החייל, תושב מודיעין עילית המשרת ב'גלי צה"ל' מספר: "עמדתי בתחנה ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, מחכה לאוטובוס שיקח אותי הביתה. ניגשים אלי שני בחורים שנראים כמו בחורים צדיקים - עם זקן אפילו - ומגישים לי פשקוויל היוצא נגד החרד"קים. תוך כדי שאני מעיין במה שכתוב הם מתחילים לצעוק בקולי קולות ״חרד"ק צא מהעיר שלנו - אתה מבייש את היהדות".

"הבושה הגדולה שלי שחייתי בכלל בכזה מקום שמסוגל לגדל בחורים שניגשים ככה לבחור ומשפילים אותו לעיני העוברים ושבים (ולטענתם הם עשו זאת לבקשת הרב קנייבסקי - בולשיט). היו לי דמעות בעיניים! דמעות של השפלה! ומה שהוסיף ללב שלי להיפגע הוא שעוד בחורים הצטרפו אליהם וצעקו לעברי.. זאת הפעם הראשונה שאני נתקל מול עייני בכזאת שנאה לחייל חרדי (דווקא בתקופה כמו עכשיו - תקופת ספירת העומר)".

"כשעיינתי בעלון", מוסיף החייל, "מה רשום שם? דברי מוסר נגד חרד"קים? פסוקים וכל הדבר הזה שחרדים (וכן הוצאתי עצמי מין הכלל) יודעים לכתוב בפשקווילים? לא! ממש לא! הכותרת: "הדפוק של השכונה" והתוכן עצמו משתמש במילים הזכורות לי מכיתה ג׳..! שהחרד"ק הוא חולה צומי, נחיתי וכו׳.. ומה שהכי מוזר שלמטה הייתה חותמת של "הדיבור כהלכה" נושאת תמונה של החפץ חיים.

"אז לא אני הוא הבושה ליהדות, אתם הבושה לאבא שבשמיים! אתם שמשפילים אנשים בחסות הדת, בחסות רבנים ובחסות הגמרא שאתם לומדים".

הפוסט זכה למבול תגובות ולייקים, חלק מהמגיבים תקפו את החייל וכינו את דבריו 'בכיינות', אחרים צידדו בו.

לחבריו סיפר ברוך כי לאחר הפרסום התקשרו אליו מאגף כוח אדם של צה"ל וכן מפקדיו, לשאול ולהתעניין בדברים.

הוא סיפר כי מאז התגייס לפני כשנתיים, לעולם לא הותקף. רק בחצי השנה האחרונה צעקו לעברו "חרד"ק חרד"ק" בשפה רפה, אך לא מעבר לכך.
חרדק חייל פרסום צה''ל שנתיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד