י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"חרדים נאצים" רוסס על קניון בירושלים • צפו

מבקר בקניון רמות, הופתע אתמול לראות את הכתובת המסיתה המרוססת על אחד הקירות החיצוניים של הבניין • הוא התקשר למשטרת ירושלים, שהגיעה למקום לתעד, ופתחה בחקירה • דובר המשטרה: "מעבר לבדיקת מז"פ, נפתחה גם חקירה במישור המודיעיני" • פרויקט דוסים: "ההסתה נגד הציבור החרדי מוצאת אזניים כרויות בשולי הציבור"

"חרדים נאצים" רוסס על קניון בירושלים • צפו
צלם: יוסי גוטהולד - סוכנות הידיעות "חדשות 24"

כתובת גרפיטי "חרדים נאצים" בערב יום השואה, האם יהיה מי שיגנה, או שהתקשורת תהיה עסוקה בלחפש את החרדים שממנגלים בבין הזמנים, גם ביום השואה?

אתמול (חמישי) בשעות אחר הצהרים הופתע מבקר 'קניון רמות' בירושלים לגלות כתובות גרפיטי שרוססו נגד חרדים.

הגרפיטי שרוסס על אחד הקירות החיצוניים של הקניון, נכתב "חרדים נאצים". אמנם מדובר על הכניסה האחורית של הקניון, אך עדיין מדובר במקום מרכזי יחסית.

אזרח שהדבר נגע לליבו התקשר למוקד משטרת ירושלים, וניידת סיור הגיעה למקום, תיעדה את הפרטים, ונפתחה חקירה. האזרח שהתלונן, סיפר כי השוטר אמר לו כי ניידת מז"פ אמורה להגיע, אך לדבריו המתין במקום עד לשעות הערב המאוחרת, אך ניידת זיהוי פלילי - לא הגיעה.

סנ"צ אסף אהרוני, דובר משטרת ירושלים אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי נפתחה חקירה בעניין, ומעבר לבדיקת מז"פ יש חקירה גם במישור המודיעיני. עד כה לא עוכבו חשודים.

מפרויקט דוסים נמסר בתגובה: "לצערנו מקרה זה מוכיח כי ההסתה חסרת הרסן כלפי הציבור החרדי מוצאת אוזניים כרויות בשולי הציבור".

"אנו קוראים לשרת המשפטים לבני לחזור בה מהתנגדותה התמוהה לתיקון הליקוי בחוק לשון הרע המתירה הסתה כלפי הציבור החרדי".

נציג הנהלת קניון רמות בתגובה לאירוע ציין כי : "קניון רמות דוחה בשאט נפש כל התייחסות פוגעת בכל אדם., באשר הוא, ללא קשר לאמונתו ומביעים צער רב על הפגיעה ברגשות וברכוש".

צילום: יוסי גוטהולד - סוכנות הידיעות "חדשות 24"














חקירה גרפיטי הסתה קניון רמות חרדים נאצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד