כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

האזינו לחתן הגר"ע תוקף: תקשורת חילונית וזולה

הגר"א בוטבול תקף בחריפות את כלי התקשורת שפרסמו שאלונים אודות "המרן הבא"; גדולי התורה הליטאים תומכים בגר"ש כהן

הגר"א אבוטבול עם חותנו, הגר"ע יוסף
הגר"א אבוטבול עם חותנו, הגר"ע יוסף

בתוכנית שאלות ותשובות עם מאזינים שנערכת ביום שישי ע"י רדיו קול ברמה נשאל הגר"א בוטבול: "כבוד הרב שלום, אני מרגיש צורך לשאול את כבוד הרב, כבודו מחזק אותנו בענניי האמונה וחשוב בנושאים האלו לדעת את דעתו של הרב, דיברו ברדיו על סקר שפתחו באינטרנט שנקרא מרן נולד, שבו נבחר את המרן הבא אחרי פטירת מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, הסקר הזה החריד אותי וביותר שאחרי זה דיווחו זה קיבל ככה קולות וזה ככה, אני אמרתי האם אני חולם אני הוזה? או שזה אמיתי, זה כמו כוכב נולד, ממש חילול ה'?". ע"כ השואל.





הגר"א בוטבול משיב "הביקורת שלך היא נכונה אבל מה לנו ללין על התקשורת הזאת, היא תקשורת חילונית וזולה, למרות שהיא כביכול נקראת דתית כל הדרך שם חילונית אדם ירא שמיים לא מסתכל שם כל אדם שרוח ה' באפו אינו גולש לשם נכון שכמה שם נתנו תשובה זה לא הדרך,

עוד הוסיף תקשורת לא מכתירה רבנים , רק הציבור שהולך אחרי הרב, יש דבר שנקרא סייעתא דשמייא
מנהיג לא מכתירים זה בא מכח הציבור שהולך אחריו,

גם מרן זיע"א קיבל כח מהציבור, כך גם יהיה בדורנו ולא תקשורת היא המכתירה, תקשורת זה דבר פסול לא שווה לדבר על כך. ענה הגר"א.

בתוך כך בני משפחתו של הגר"א תקפו את כלי התקשורת על אשר הוציאו את הדברים מהקשרם, הרב התכוין נגדם נגד הסקר שהם עורכים וכעת הם מסלפים את דבריו של הרב כביכול ח"ו נגד הכתרת הגר"ש כהן, תורתו של הגר"ש מעידה על גדלותו, הרב תקף את הדרך שבו הם נהגו לערוך סקר.

מחר: הגר"ש כהן ינאם לראשונה בכנס לב לאחים
הכנס שמתקיים מידי שנה בראשות הגראי״ל שטיינמן שליט״א. אליו הוזמן אף הגר"ש כהן שאף צפוי לשבת במרכז הבמה ליד הגראי"ל שטיינמן, ישאו דברים גדולי התורה ואף הנאומים המרכזיים במעמד יהיו של שני הנשיאים שישאו דברים בסיום הכינוס.

הכרה נוספת נראתה לפני חג הפסח, כאשר התקיימה ועידת אחינו במלון רמדה בירושלים בהשתתפותם של ראשי ישיבות ורמי"ם, ואת המשא המרכזי נשא הגר"ש כהן. כינוס זה נערך ע"י ארגון דרשו שבראשות הרב דוד הופשטטר אשר נחשב למקורבי בית הגראי"ל שטיינמן.

בכניסתו של הגר"ש לועידה התקבל בכבוד גדול כאשר בכניסתו הכריז המנחה: "אנו מקדמים בברכה את בואו של מרן ראש הישיבה שליט"א", תואר שבדרך כלל מקבל רק הגראי"ל נאמר אף על הגר"ש כהן בכינוס של נאמני ביתו של הגראי"ל.

מרן כיכר גרע גרש כהן בוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד