כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

למעלה מאלף איש בשיעורו של הגר"ש כהן • צפו

נשיא מועצת חכמי התורה מסר שיעור בין הזמנים ולאחר מכן קיים מצוות שילוח הקן • ומי היה הרב המקדים? אריה דרעי • גלריה

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן

בני תורה רבים תושבי העיר אשדוד הצטופפו בשיעורו של נשיא מועצת חכמי התורה שהוכתר בחג הפסח האחרון, הגר"ש כהן, שהגיע לעיר. קודם דרשתו נשא שיעור תורני יו"ר תנועת ש"ס, אריה דרעי, שהתפלפל במשך שעה ארוכה עם בני הישיבות.

לאחר מכן נכנס ראש הישיבה נשיא מועצת חכמי התורה כאשר הציבור הגדול נעמד על רגליו במשך דקות ארוכות וקיבלו בשירה אדירה,

בקריאה מיוחדת לתלמידי הישיבות ואברכי הכוללים לקראת פתיחת זמן קיץ אמר הגר"ש כהן : ״עמל התורה זהו הדבר החשוב ביותר לקב״ה. הקדוש ברוך הוא לא סופר דפים, הוא סופר שעות. ככל שנתייגע ונשקוד יותר בעמל התורה, כך נעשה את רצונו יתברך יותר״.

הגר"ש קרא לבני התורה לשבת ולהתמיד באוהלה של תורה ואמר כי ״אתם דור ההמשך של עם ישראל. אתם דור העתיד״, בדבריו ציין כי זהו הזמן בו אנו מחויביים להרבות בעמל התורה נוכח הגזרות נגד עולם התורה, התשובה הניצחת נגד שונאינו זהו עמל התורה.

יצוין כי בשיעור אף השתתפו חברי מועצת העיר אבי אמסלם מי שיזם את הכינוס הגדול ועמרם כנפו סגר"ע, הפתעה הייתה כאשר אף אל השיעור נכנס ראש העיר יחיאל לסרי ובמשך שעה ארוכה הקשיב לדברי החיזוק שנשא הגר"ש בפני תלמיד הישיבות ואברכי הכוללים.

ראש העיר שיבח את פעולותיו של אריה דרעי למען תושבי העיר, לאחר השיעור קיים הגר"ש את המצווה הנדירה שילוח הקן ואף כתב אות בספר תורה.

צילום: יעקב כהן
















































דרעי שלום כהן שס שיעור חכמי התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד