כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

סיום ב'תורה בתפארתה' בהשתתפות הגראי"ל • צפו

במעמד הגראי"ל שטיינמן והגרי"ג אדלשטיין חגגו מאות תלמידי הישיבה את סיום מסכת בבא קמא • סיקור וגלריה

סיום ב'תורה בתפארתה' בהשתתפות הגראי"ל • צפו

הערב (א) נערך בבני ברק מעמד סיום מסכת בבא קמא שנלמדה על ידי תלמידי ישיבת 'תורה בתפארתה', בהשתתפות ראשי ורבני הישיבה בראשות הגראי"ל שטיינמן, באולם שעל ידי בית הכנסת הגדול ברחוב רבי עקיבא.

את המעמד הנחה ופתח הגר"י צוקר, מרבני הישיבה, שעמד על הזכיה הגדולה של בני הישיבה בפתיחת הישיבה לפני כחצי שנה על ידי הגראי"ל. בתחילת המעמד נשא דברים הגאון רבי יונתן שרגא דומב, משגיח דישיבת בית מאיר.

בסיום דבריו הגיע למעמד ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין, שאף נשא דברים במעמד ואמר: "אשריכם שזכיתם לסיים מסכת, שמסכת זה ענין של שלימות. ומי שלומד הוא נקרא המלך, דמאן מלכי רבנן כמו שכתוב שישים המה מלכות, שהמסכת היא המלכה והמלך זה מי שלומד אותה".

שיאו של המעמד היה בעת שהגיע למעמד הגראי"ל שטיינמן, ובני הישיבה קיבלו את פניו בשירה אדירה לכבודה של תורה.

לפני המשא המרכזי נערך מעמד סיום המסכת ואמירת הקדיש על ידי הגר"ר גפן, ר"מ בישיבה.

לאחר מכן נשא את המשא המרכזי הגראי"ל שטיינמן, שאמר: "לימוד התורה זה עיקר החיים. צריך להעריך מה שגומרים כעת מסכת בבא קמא שזה עושה נחת רוח להקב"ה". הגראי"ל בירך ש"כל הבחורים יזכו לגמור עוד מסכתות ואת כל הש"ס".

בהמשך כיבד את ראש הישיבה שהוכתר בחול המועד, הגאון רבי יעקב סטפנסקי - לשאת דברים. הגר"י דיבר על משה רבינו שבכל דור ודור, ו"בדורינו זוכים אנו שמרן ראש הישיבה שליט"א מנהיג אותנו".

את מסכת הנואמים סיים בעל האכסניה של הישיבה, הגאון רבי שאול דולינגר ראש מוסדות פרי עץ חיים באשדוד, שדיבר על גודל זכייתו בפרט ושל עיר כמו אשדוד בכלל שהישיבה שוכנת בקרבה.























תורה בתפארתה ישיבה הגראיל שטיינמן סיום מסכת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד