י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הסתיימה החקירה: "איתמר בר עזר לא אלים"

עיריית ירושלים סיימה את בדיקת התנהלותו של ראש מנח"ח, והגיעה למסקנה: "התארגנות של גורמים אינטרסנטיים נגדו"

הסתיימה החקירה: "איתמר בר עזר לא אלים"
בחדרי חרדים

פרשית בר עזר לסיומה? ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הבודק שמונה לבחון את התנהלותו של ראש האגף לחינוך חרדי (מנח"ח) איתמר בר עזר - הגיש את מסקנותיו וקבע כי התנהלותו של בר עזר תקינה לחלוטין, וכי כל הטענות שהועלו נגדו מקורן בהתארגנות שפעלה ממניעים לא עניינים על ידי גורמים אינטרסנטיים מתוך האגף.

כזכור, לפני כחודש התפרסמו בעיתונות המקומית בירושלים טענות קשות שהועלו על ידי עובדי האגף כנגד בר עזר, ובין השאר על שימוש באלימות מילולית וחשש מאלימות פיזית של ממש.

בעקבות כך פנה יו"ר וועד העובדים של העיריה במכתב למנכ"ל העיריה, בדרישה לחקור את התלונות. "מזה שבועות מתנהל אגף מנח"ח כמו במשטרים האפלים אשר ידענו פעם. מנהל אגף מנח"ח, מר איתמר בר-עזר, משליט אימה על עובדי האגף ואלה פוחדים לפצות פה שמא יבולע להם", נאמר במכתב.

בעקבות כך מינה מנכ"ל העיריה בודק חיצוני מיוחד בכדי לבדוק את הטענות שהועלו.

כאמור, הבדיקה הסתיימה ומסקנותיה - המנקות את בר עזר מכל הטענות שהועלו נגדו - הוגשו למנכ"ל העיריה, שהודיע לבר עזר על סיום הפרשה והמשך העסקתו בתפקידו הנוכחי, לאחר שהטענות הובררו לחלוטין והתבררו כהתארגנות אינטרסנטית נגדו.

לצד זאת קובע הדו"ח כי בהתנהלות הבינאישית של בר עזר ישנה בעייתיות הנוגעת ליחסי האנוש והחברות בין עובדי האגף, אך היא איננה קשורה כלל לטענות שהועלו כנגדו על ידי העובדים, וודאי שאיננה נוגעת כלל לדברים החמורים שהושמעו כלפיו לכאורה ״אולי אינו מספיק נחמד אבל מישהו דאג להשחיר פניו לשווא״, אומר גורם המקורב לפרשה ל'בחדרי חרדים'.

מדוברות עיריית ירושלים אישרו את הדברים ומסרו: "מבדיקה שנערכה ושתוצאותיה הוגשו למנכ"ל העירייה, לא נמצאו פגמים משמעתיים בהתנהלות מנהל האגף והתברר כי התלונות בנושא הוקצנו. בהנחיית המנכ"ל מתנהל הליך להסדרת פעילות האגף במקצועיות הנדרשת, באופן המקובל על ארגון העובדים ומחזיק תיק מנח"ח".
בר עזר תלונות מנחח אלימות עירייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד