כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הרוצחים: עובדי קבלן שיפוצים של שטארק ז"ל

פועל שיפוצים, פליקס קנדל בן 26, תושב קראון הייטס, הודה כי שימש כנהג הרכב ששימש לחטיפת מנחם שטארק ז"ל • שותפיו לחטיפה עדיין נחקרים • קנדל הועסק אצל קבלן שיפוצים של שטארק אשר לפי החשד יזם שוד לאחר שנודע לו שהאחרון נושא דרך קבע מזומנים בכיסו • מפכ"ל המשטרה: "החקירה לקראת סיומה"

צילומסך מזירת החטיפה
צילומסך מזירת החטיפה

ברוקלין, ניו יורק: מקורות במשטרת ניו יורק אומרים כי אחד מהמעוכבים אמש לחקירת רצח שטארק הודה באשמה, הוא נעצר והואשם.

קנדל פליקס, 26, תושב שכונת קראון הייטס בברוקלין, נעצר והואשם ברצח מדרגה שנייה. לפי החשד שימש כנהג רכב החטיפה והוא הפליל את עצמו בעת שנחקר במשטרה.

בעוד פליקס הוא כפי שתואר "השחקן הראשי" ברצח שטרק, המשטרה עדיין חוקרת חשודים נוספים המעורבים במעשה. בידי המשטרה כבר חשוד נוסף השותף במעשה ונערכים חיפושים אחרי חשוד שלישי.

לפי הדיווח חברי הכנופיה הכירו את שטרק לאחר שעבדו עבור קבלן ששכר שטארק. הקבלן הוא שרמז לפועליו ששטארק נוהג לשוטט עם מזומנים בכיסו. לפי החשד הוא שגם יזם את השוד.

שני הפועלים, פליקס וידידו ביצעו את החטיפה שהשתבשה.

משטרת ניו יורק עצמה סירבה למסור פרטים ומפכ"ל משטרת ניו יורק ביל ברטון הסתפק בהודעה לקונית כי "ישנה התפתחות חשובה בחקירה והיא תסתיים בקרוב".

לאחר שנודע על פיצוח הפרשה הודו אנשי ציבור יהודים למשטרה. "אני משבח את משטרת ניו יורק על עקשנותם לחשוף את הרוצחים", אמר חבר בית המחוקקים דוב הייקינד. "אני מצפה ליום שבו יובאו הרוצחים לבית המשפט ומצפה לצדק מהיר. המחשבות והתפילות שלי ימשיכו להיות עם משפחת שטארק".

חבר מועצת דוד גרינפילד שיבח גם את משטרת ניו יורק ואמר: "הפעולות של המשטרה הן עדות למחויבותם לפתרון מקרה זה. אני מברך את משטרת ניו יורק ואת ראש העיר על השקעתם".
רצח משטרה שטארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד