י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פרס: "לבנות חומת הפרדה בלב העיר בית שמש"

ריצ'ארד פרס, אחד המועמדים וממובילי המחנה החילוני בעיר בית שמש, לא מבזבז זמן • "מישהו בצד השני חושב שהשלמנו עם המצב"

ריצ'ארד פרס ואבוטבול אצל הגר"ע יוסף, בימים טובים יותר. צילום: חדש בית שמש
ריצ'ארד פרס ואבוטבול אצל הגר"ע יוסף, בימים טובים יותר. צילום: חדש בית שמש

במקביל להודעת שר הפנים גדעון סער כי כרגע ההחלטה על חלוקת העיר בית שמש אינה עומדת על הפרק, מתברר כי אחד מראשי המחנה החילוני בעיר, ריצ'ארד פרס, ממשיך לתמוך בחלוקת העיר ואף מציב את עמדתו ודרישתיו כיצד תיראה החלוקה, ובין היתר דורש להקים חומה שתחצוץ בין חלקי העיר.

"יש לי התחושה" אמר פרס "שמישהו בצד השני חושב שהשלמנו עם המצב, ממש לא". פרס הודיע על כך שבימים הקרובים הוא מתכנן להציג את תוכניתו המפורטת לחלוקת העיר.

התכנית של פרס כוללת: תחילת בנייתה של חומת הפרדה, טקסים ממלכתיים נפרדים, הקמת מועצה נפרדת, סימון גבולות העיר והנחת אבן פינה לעיר. פרס מתכנן אף דיון על התנתקות חד צדדית או התנתקות מרצון, והודעה למשרד הפנים על כינונונה של מועצה נפרדת.

פרס: "תושבים יקרים, אלה וצעדים אחרים הם רק חלק קטן להכרזה בקרוב על העיר בית שמש הציונית והעצמאית. כמובן שיעשה והתחלנו זאת בשיחה עם ראש העיר ומאחר ובהתנהלותו במועצת העיר הכריז ככרוז/תגרן בשוק על על רמת עובדיה אין לנו ברירה והכריז על עירנו".

בעירית בית שמש מסרבים להתרגש מדבריו של פרס. כאמור, אתמול הודיע שר הפנים במכתב לחבר הכנסת מאיר פרוש כי חלוקת העיר איננה עומדת על הפרק.
פרס בית שמש חלוקה חומה חילונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד