כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

לאחר הבחירות: פרוש וויז'ניץ משלבים ידיים

אלעד: ראש העיר שרוליק פרוש היה אורח כבוד במוסדות ויז'ניץ בעיר • הביקור הסתיים בישיבת עבודה בלשכת מנכ"ל המוסדות

שרוליק פרוש וחיים מאיר כץ
שרוליק פרוש וחיים מאיר כץ

האחדות ממשיכה באלעד: ראש העיר אלעד ישראל פרוש הגיע היום לביקור במוסדות ויז'ניץ בעירו, והיה אורחו של מנכ"ל המוסדות ומחזיק תיק החינוך חיים מאיר כץ.

ראש העיר וצוות משרדו סיירו ברחבי רשת מוסדות ויזניץ באלעד וזאת במסגרת הכנת והכרת הצרכים המיוחדים של קהילת ויז'ניץ הגדולה והמתפתחת, ובמסגרת הערכות לקראת תחילת שנת הלימודים התשע"ה.

הסיור נפתח בבית ספר "אהל מרים" לבנות בניהולה של הגב' ח. וייס, שם ראו מקרוב אחר פעילותו של בי"ס המונה כ-600 בנות כ"י, והסמינר לבנות בניהולה של הגב' ב. פרידמן בו מתחנכות כ-100 בנות כ"י, המשלחת לא הסתירה את התפעלותה מתפעולו החינוכי והמקצועי של ביה"ס והסמינר לצד הקושי מכך שחלק ניכר מכיתות הלימוד שוכנים במבנים יבילים בחצר.

באתר הבניה של בנין הישיבה קיבל ראש העיר סקירה על תכניות הבניה וסיום עבודות השלד לקראת תחילת עבודות הגמר במבצר התורה הגדול למאות תלמידים בני עליה.

משם המשיך הסיור בכיתות התלמוד תורה המפוזרים במספר אגפים ברחבי קרית החינוך מחוסר מקום בעקבות הגידול המבורך, המנהל הרב יצחק רוט הודה לראש העיר על נכונותו לסייע לבניית והרחבת בנין הת"ת.

הביקור הסתיים בישיבת עבודה מיוחדת שנערכה בלשכת מנכ"ל המוסדות, בהשתתפות ראש העיר ישראל פרוש, המארח חיים מאיר כץ מחזיק תיק החינוך ומנכ"ל המוסדות, מטעם עיריית אלעד נכחו, עוזרי ראש העיר מנחם אמיתי וישי קליין. איזק לוי מנהל מח' אחזקה בעירייה, וצוות משרדי הנהלת המוסדות, הר"ר בערל אשר מנהל משרדי המוסדות, יחזקאל מילר מנהל מח' יח"צ, בנימין פרידמן אחראי בנות ויזניץ.

כץ פתח את הישיבה בברכות חמות לראש העיר ישראל פרוש על כך שבחר להגיע וללמוד מקרוב אחר צרכי קהילת ויזניץ באלעד באלעד וברכו על זכייתו להיבחר כמי שיצעיד את העיר ומוסדותיה בתנופה של עשייה ובניה.

כמו כן הציג בפניו את בעיית אכלוס כיתות המוסדות בהעדר מבני קבע קיימים לאור התפתחותה המואצת של הקהילה ובפרט לקראת שנה"ל הקרובה לאחר מכן נתן סקירה מקצועית אודות תוכניות מערכת החינוך במוסדות. מאידך, הציג את הקשיים שאיתם מתמודדת ההנהלה בתחומי הבניה והפיתוח למתן צרכים הולמים לחניכי המוסדות שעל פי נתוני הצמיחה בלע"ר, אין לה אח ורע.

ראש העיר סקר בפני האורחים את ההתפתחות הגדולה בקרב אוכלוסיית אלעד ועל תוכניות העירייה לשיבוץ כל תלמידי מערכת החינוך בעיר ואמר כי יעשה הכל כדי שמוסדות ויזניץ והעומד בראשה ימשיכו להוביל בהצלחה בתחומי החינוך והעשיה למען הקהילה ומוסדותיה.

































ישראל פרוש אלעד ויזניץ חיים מאיר כץ ביקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד